Jag skulle vilja testa en väldigt massa olika Färger 😁
Har länge velat färga håret men aldrig vågat något annat än blonda slingor, så lila, silver, rött kanske blått, svart och rosa när jag ändå håller på. Varför inte gå helt crazy med regnbåge på samma gång 😉
Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
Kul fråga! 😁
Ankellångt och rött hade nog varit första testet. Därefter ankellång och grått! Jag hoppas ju på att bli en tant med långt grått hår någon gång 😋
Grönt hår vore också kul att testa! Kort hår och en massa Färger har jag ju redan testat i riktiga livet, så där är jag redan nöjd 🤪
Kom på en till! Ankellångt hår med tjock "hemline" och med "fairytale ends"!
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Jag skulle vilja testa att ha hår ner till rumpan/knäna typ, mycket för att jag inte har förutsättningar att få det naturligt. Rakat/snaggat vore också lite kul att se. Samt testa att färga rödbrunt eller mörkbrunt, då det är något jag länge har funderat över men aldrig gjort för att jag i slutändan är nöjd med min naturliga hårfärg :)
//Jessie
Blond, riktigt platina vitt! Jag har svart hår naturligt så det är alldeles för svårt att få så ljust hår för att jag skulle våga mig på i verkligheten. Och såklart rakat hår skulle jag vilja testa ett tag!
/Surpan