Hår iFokus

Hår

Etikett: nopoo
Läst 507 ggr
hejkomochhjälpmig
0

BM Balsam som finns på Ica?

Undrar vilka sistaschampoo, tvättbalsam, vårdande Balsam och inpackningar man kan använda enligt Balsammetoden som finns att köpa på Ica?

hejkomochhjälpmig
0

Undrar också om man använda ICAs egna torrschampo ibland utan att förstöra för sig om man vill börja med Balsammetoden men slippa gå med fett hår i början? :)

[AnimeV4]
0

Vet ej vad gäller ICA. Kanske Faith in Nature, Urtekram?

Coop har ett eget märke som heter Coop Änglamark. Det innehåller inte heller Sodium Benzoate som vissa reagerar på.

Grace2009
0

https://har.ifokus.se/discussions/55b5246cce12c4463f006b0a-din-senaste-harpryl?discussions-1 #61 är ett Balsam jag köpte på ICA! Jag tyckte om allt förutom doften (min kompis däremot älskade doften).

hejkomochhjälpmig
0

#2 Okej! Jo, jag har hört gott om coops Balsam men jag handlar aldrig där. #3 Får se om jag gillar doften då! :) Använde du det som ett tvättbalsam eller vårdande Balsam?

[AnimeV4]
1

#4 Nej då blir det ju svårt😃

Det från ICA har jag hört flera tyckt luktat vedervärdigt, så du får ta dig en ordentlig sniff innan eventuellt köp. Tror jag luktade på dem i affären, men glömt vad jag tyckte.

Grace2009
1

#5 Min kompis tyckte den påminde henne om hennes barndom, så hon var stormförtjust.

#3 Jag tror den är nog lätt så det är vilket som. Jag hade den bara i längderna men mitt hår kräver inte ett speciellt vårdande Balsam för att må bra.