Hår iFokus

Hår

Etikett: hårvård
Läst 1801 ggr
pimmeli
0

Nodic hair någon? Vampyrmetoden?

Jag undrar om det är någon som varit på Nordic Hair för behandlingar?
Såg där att det är "på tapeten" med vampyrmetoden för håret. Någon som prövat detta?

Skogsraah
0

Tell me about vampyrmetoden!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

pimmeli
0

Haha, kan inte skriva speciellt detaljerat, men det tar blod (från dig) som de sedan sprutar in i skalpen. Kort sagt. Som botox fast med blod. Kim Kardashian gör detta i ansiktet för att motverka rynkor.

Skogsraah
5

#2 Oj 😮 Det lät lite galet.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

IceTee
0

Vampyrmetoden är väl dock olaglig i Sverige?

Medarbetare på Skor iFokus

pimmeli
0

hmm, vet inte om det är olagligt med vampyrmetoden…verkar ha kommit hit iaf,  finns på kliniker/salonger i Stockholm. Carolina Gynning och Linda Thelenius är några av kändisarna som har testat PRP-behandlingen.

Papaya
3

Måste vara något av det konstigaste jag hört, man kan visst göra pengar på allt! Vad finns det för vetenskaplig grund till detta tro?  Blodet cirkulerar ju i kroppen ändå liksom.

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

IceTee
0

#5 läste i alla fall det, men den artikeln kanske var gammal

Medarbetare på Skor iFokus

jens
0

är en jäkligt bra behandling för bromsa håravfall, eller återaktivera hårsäckar… Själv hade jag tunt hår och det började växa igen efter drygt 6 veckor.

Provade även göra denna behandling i ansiktet men där fick jag ingen wow effekt för jag hade redan så bra hud.

nypisnina
0

Man separerar väl plasman eller vad heter och sprutar in, en hollywoodfru gjorde det för att minska rynkor eller vad det var. Hellre det än botox eller annat, det är ju ens eget blod liksom. Jag skulle även kunna tänka mig att fylla ut vissa delar av kroppen med mitt eget fett, ta fett från insidan av låren och ha i brösten t.ex. Som sagt, hellre ta sitt eget än att få in andra saker i kroppen. Jag hade gärna testat i hårbotten om jag hade haft råd. 🙂