Hur länge tror ni?
Hej hej alla, jag blekte mitt hår rätt mycket under en tid och förstod för ungefär ett årsedan att jag har en väldigt fin hårfärg (typiskt eller hur hehe), men jag har lärt mig en läxa nu. På ett årstid så har det växt kanske 1.5 dm, men nu på senaste tid så känns det som resten av blekningen aldrig växer ut, eller det gör nog det men det är sååå långsamt.. hur lång tid tror ni att det kommer ta tills mitt hår är helt i min egna färg? Mitt hår går lite nedanför axlarna. Ha de så bra:D
1.5 dec ä väl väldigt bra ?!
Håret växer vanligtvis i perioder. Ditt hår är nog i en viloperiod, till våren/sommaren kommer det nog växa bättre.
D-vitamin anses vara en av anledningarna som att håret växer i perioder så det skulle nog inte skada att ta tillskott i nuläget (de flesta har ju ändå brist på dvitamin vid det här laget)
l'm back
Jbgs, det enda jag håller på med är att försöka få mitt hår att växa, haha!
Det ska jag definitivt ta, tack tlover!
Håret växer ca en cm i månaden så det är bara att räkna hur många cm till du behöver🙂
Sedan så känns det alltid långsammare om man stirrar sig blind på det (talar av erfarenhet)😛 Om man lyckas glömma det i några månader så blir man förvånad över hur mycket längre det faktiskt har blivit😉
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Ja det låter väldigt vettigt TatsuOni! Vi får hoppas att jag kan lyckas glömma av det då hehe
#5 Försök gärna hitta några roliga uppsättningar. Jag tycker att det är lättare att glömma bort håret om det är uppsatt🙂
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik