Ny värd
Hej allihopa!
Eftersom att Surpan inte längre kände att tiden räckte till för att driva sajten så har jag nu tagit över som värd. Surpan kommer att fortsätta som medarbetare🙂
Jag hoppas att jag tillsammans med er medlemmar och mina Medarbetare ska få lite mer fart på sajten igen med diskussioner och artiklar. Kom gärna med önskemål på vad ni vill läsa om och var inte rädda för att starta trådar.
Lite om mig:
Det mesta inom hår intresserar mig men mitt största intresse och det jag har mest kunskap om är naturlig hårvård och No poo.
Målen med mitt eget hår är att få det friskt och långt samtidigt som jag håller det svart med Henna och Indigo.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Vad roligt! Välkommen eller vad man nu ska säga trots att du hängt här väldigt länge ;)
~mikkan
#1 Tack🙂 Haha ja det kändes nästan naturligt att ta över här när det känns som jag har varit den mest aktiva medlemmen ett tag😛
Det kommer bli kanonbra! Jag kommer att finnas kvar här inne och läsa/skriva men tyvärr finns inte engagemanget för värdskapet just nu då fokus ligger på en kommande liten bebis. 🙂 Väldigt skönt att kunna hjälpas åt lite och jag litar fullt ut på Tatsu i rollen som värd!
/Surpan
#3 Är mycket glad över att du stannar som medarbetare🙂 Lycka till med tillskottet i familjen!
Hej TatsuOni, vad fint att du kliver in och tar på dig admin ansvaret så Surpan får fokusera på att bli förälder. <3
#5 Tack! 🙂 Ja snart har Surpan knappt tid för att borsta håret på sig själv😛
Haha nej det är nog sant! Dock är det knappt så man orkar det nu heller. Oh the joy att vara höggravid!
/Surpan
Vad roligt! Och lycka till Surpan!🙂
Lycka till 🙂
l'm back
Tack! 🙂
#8 Tack :)
/Surpan