Hår iFokus

Hår

Etikett: frisyrer
Läst 1179 ggr
sali
0

Vad tycker ni, raka sidan eller ej ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är sjukt sugen på att raka håret nästan hela ena sidan sådär vrålsnyggt som vissa har, ska jag eller ska jag inte ? Skickar med en bild där jag satt upp ena sidan, osminkad och trött dock !

Tjeja
0

Ser kaxigt ut på dig! Skulle absolut passa dig tycker jag!

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

[AnimeV4]
0

Absolut! Go for it!👍

nypisnina
0

Japp! Snyggt! Kör! 😃

sali
0

En bättre bild. Hur lång tid tar det innan det blir axellångt igen ?

nypisnina
0

Hår växer väl i snitt en cm i månaden om jag inte minns fel.

sali
0

Ca ett år då :) Jag vill såååå gärna men är livrädd att jag blir klotrund i ansiktet !

Tjeja
0

Du skulle inte bli klotrund i ansiktet då! ha ha.. Snarare tvärt om! Lägg upp en bild när du har håret som du brukar nu istället så får vi jämföra.

Att raka ena sidan gör snarare att man ser smalare ut! Jag kan inte ha så fast jag skulle vilja, för jag skulle se ut som en banan i ansiktet då.. är redan avlång med 5head istället för 4head liksom. Jag måste ha fluff runt ansiktet för att inte se ut som Ingvar Carlsson (skosula) i feminin version! 🤪

sali
0

Såhär brukar det va. Har rakat nu och har i lite färg, visar sen !

nypisnina
1

Ja, vad kul! Visa! 👍

Tjeja
0

Ja får vi se snart?  Du är söt på bilden innan med vanligt hår men jag tror du blir mer snygg och cool med rakat på ena sidan som på testbilderna med uppsatt sidohår!

sali
4

Här kommer resultatet ! Är supernöjd !! Sen när jag sovit kommer det bli lockigt och snyggt med :) Tack för eran hjälp !!!

Tjeja
0

Gosh! Klockrent juh! Du kommer med största sannolikhet möta på lite andra attityder i morgon än vanligt! Lite mer respekt kanske rent ut av kan jag tänka!  👍

sali
1

Tack såmycket :) Det kan aldrig sitta fel ;)

TatsuOni
0

Passar dig jättebra!

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[AnimeV4]
0

Det blev ju jättebra ju!😮

nypisnina
0

Blev jättebra ju! Kanonsnyggt! 👍

sali
0

Tack alla :)

Tjeja
0

Du har inte lust att visa en bild snett bakifrån rakade sidan ochså så man ser hur det är gjort där? Jag skulle också vilja göra något sådant men vet liksom inte hur man ska göra bak för att det ska bli snyggt liksom.

[AnimeV4]
1

#18 När jag hade sidecut så lät jag mitten + den andra sidan vara baktill, så att det just var en sidecut😃

[pusselbit]
0

Jättesnyggt!

[Devya]
0

Läckert! Jag själv har likadant men mitt hår växer långsamt tycker jag.  Det har vuxit max 5cm sen i slutet av maj. Det trevliga med det är ju att jag inte behöver ta och klippa/raka det ofta. Jag har ännu inte behövt göra så iaf. :)

sali
1

Jag stannade när det va jäms med örat och gick ned där typ den delen av örat som är längst bak utgick jag ifrån :)

[VCG1997]
0

Det är ingenting jag själv någonsin skulle göra eller passa i då det inte är min stil men det verkar vara din stil och tycker att du passar i frisyren även om jag personligen inte tycker om side-cut överlag. Huvudsaken är att du själv är nöjd!