Olaplex No.3
Hejsan! Är det någon som testat Olaplex No.3? Har klickat hem en och tänkte testa men skulle gärna vilja höra lite om hur det har funkat för andra! Så om du har testat, dela jättegärna med dig. Tack på förhand 😃
Bara hos frissan. Gjorde varken till eller från i mitt hår.
#1 Ja, verkar vara blandad respons. Men gjorde du en blekning/färgning i samband med behandlingen? De säger ju att det ska hjälpa till så att håret inte tar lika mycket skada 🤔
Ja vid färgning.
Det kanske har effekt på skadat hår. Mitt är ju friskt och har bra kvalitet.
#3 Ja exakt! Har du redan väldigt friskt hår så blir det ju förmodligen knappt någon skillnad. Jag har blekt hår så ska bli spännande att se om det hjälper något. Det är inte jätteslitet för övrigt, men det torra och frissiga skulle jag gärna bli av med 🙂
Vart köpte du ifrån? Är också nyfiken!
#5 Jag köpte den från Cocopanda! Lär få hem den i veckan 😃
Jag har haft olaplex no.3 i mitt hår vid 2 olika tillfällen. Köpte den efter att en frisör blekte sönder mitt hår i oktober, så jag var desperat efter något som kunde hjälpa. Tyvärr märkte jag ingen skillnad.
#7 Hmm, ja egentligen ska man ju ha no.1 och no.2. Det är ju dessa som är the good stuff. Ska förmodligen beställa hem ett kit från Ebay så fort plånboken tillåter 😉