Bra frisör för blekning? Sthlm
Jag hade tänkt att bleka håret kallare och lite mer åt vitt/silver hållet, men har hört många som gjort det hos frisören och inte blivit nöjda eller inte fått den färg de ville. Så är det någon som har tips på bra salonger där man verkligen kan komma ur nöjd och som inte är så dyrt? Eller som i alla fall erbjuder med ett bra pris, ev studentrabatt? Gärna runt i Sthlm!
Tack!
~I'm not crazy, my reality is just different from yours~
https://www.instagram.com/crazy_petartist/
Det beror ju rätt mycket på din startfärg, för det första. För en del måste man bleka det flera gånger för att få önskat resultat. Sen beror det på hårtyp och Hårlängd och liknande också. Jag har tjockt hår med tjocka hårstrån och måste t:ex alltid använda 2-3 kartonger, om jag inte har riktigt, riktigt kort hår. När min vän skulle gå tillbaka till sin naturliga hårfärg från färgat svart (hon är mörkblond naturligt) så tog det ett halvår eftersom det fick göras i många omgångar med mellanrum för att hennes hår inte skulle ta för mycket skada.
Så det beror som sagt på rätt mycket, angående vilken färg du får eller hur nöjd du blir.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Salong GK är en toppen Salong. Rekommenderar Melina Folkungagatan I Sthlm
Salong Estetique på Södra station! Be om att få komma till Sandra. Hon är grym på att bleka hår :)