Volym
Jag undrar vad man kan göra med långt hår, det går i princip över hela ryggen. Strävar efter hår till början av rumpanxD Jag tycker att helt platt (har naturligt rakt hår) hår uppe på huvudet ser så himla fult ut till min form på ansiktet. Lite volym i hår botten brukar bli finare men har dock inget som håller längre än 5min sedan är det platt igen.. Någon som vet några bra tips? Någon som förresten har testat produkter från BlowPro? Är det bra? Vad kan man göra med långt hår? Alltså nu menar jag från nacken och ner, ser väll helt okej ut i plattat hår och vill inte locka det varje morgon för att det sliter så. Hur kan man annars få lockar utan värme, några tips? Kan man ha volym på ändarna också? Haha många frågor men någon som har några tips? Någon som vet också hur man får "silkeslent" hår? Kör inpackningar, kokosolja och oliv Olja då och då, blir lite mjukare men syns inte eller så, några bra tips? Hoppas ni orkade läsa detta men skulle vara tacksam för svar:)
Dust it i botten, tupera och på med en lätt spray. Volym som håller i flera dagar för mig :)
Sov i flätor. Vanlig fläta, fiskbensfläta ger olika lockar/vågor.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin