Rainbow hair?
Någon som har testat unicorn/rainbow hair? Det är mitt nästa mål och jag kan inte bestämma mig för när jag ska göra det eller om jag borde gå till frisör… Vill gärna se bilder om ni har gjort det!
För er som inte vet vad det är så ser det ut såhär: https://dk.pinterest.com/pin/566046246895958194/
Jag är fortfarande rosa/lilahårig men funderar på att avfärga och satsa på slingor i olika pastellfärger istället… Vad tycker ni? 🤐
Önskar jag hade utseende att göra en sådan stil! Men jag får nöja mig med att kolla på andra som gjort det. Det passar ju tyvärr inte alla. 🙂
Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.
#1 Antar att du har rätt men samtidigt tycker jag att om man gillar något kan man ju i alla fall testa. 👍
#2 Absolut sant men vissa saker ser man på en gång haha :) Tror du skulle passa bra i Rainbow. Det var verkligen snyggt.
Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.
#4 Känner samma. Ingen koll på frisörer här… Tror inte det är jättesvårt att göra och har man tur kan man nog få hjälp av en kompis i alla fall :)
Så har jag fått hem mina hårfärger och tänkte fixa håret i helgen! Uppdaterar då hur det blir. 🤐
Vad kul! Väntar med spänning på bild! :)
/Surpan
Såååå! Fixade håret idag, blev 80% nöjd ungefär. 😃 Den lila och den rosa färgen smälter väldigt mycket in i varandra så jag tror jag ska bättra på färgen lite och ha i lite mörkare rosa/lila. Men ska försöka ta bild i dagsljus imorgon också.
Har redan beslutat mig för att när jag tröttnar på detta blir det en blå ombre. :)
#9 Tack! 🙂 Jag har faktiskt fyllt i med mer rosa och lila nu - nya bilder kommer imorgon! 😃
#8 jag kan inte se bilden 😕
Medarbetare på Skor iFokus
#11 Hm, kunde se den för någon dag sen men nu ser jag bara en liten vit ruta :/
Zingo ;D
#11 Skuuuumt! Lägger upp andra bilder då :)
Så såg det ut ett tag, men nu har nästan all färg försvunnit igen. 😕 Vet inte om jag ska bli blond igen ett tag och sedan skaffa blått hår eller hur jag ska göra härnäst, hmm…
i LOVE it!! Fyfasen vad fint >< passar otroligt bra i det med, Ett tips för oss som gillar färg glatt sp kan jag rekomendera denna sidan :)
Såå snyggt!!! ^_^ Jag vill ha Rainbow hair, men mitt hår är sjukt slitet och jag färgade det precis svart/rött så mitt hår skulle dö om jag blekte det igen :(

Jag har faktiskt färgat mitt hår idag, inte en hel regnbåge för håret räckte inte riktigt, så "rainbow hair" är det ju inte, men inte illa pinkat ändå😛 Lättare när man har medhjälpare tror jag, första gången jag haft så här många Färger på en gång, brukar hålla mig till typ två annars. På bilden har det inte torkat än, men håller tummarna😃
#14 och #15 Taaaack hörrni! 😃 Tyvärr har jag nästan ingen färg kvar i håret, det bleks så jäkla snabbt… blått nästa kanske? Är väldigt inspirerad så vi får se om jag färgar det imorgon 😇