Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 1137 ggr
tinymaboroshi
0

Brunt till rosa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjena tjena! Jag blekte håret igår efter att ha haft det svart, rött och rötterna i min blonda naturliga hårfärg. Jag ska färga det rosa med Flamingo Pink från Directions och jag förstår att jag behöver bleka igen men vad skulle resultatet bli om jag la i det rosa nu? Skulle säga att det mörkaste är en mellanbrun färg med röda pigment. Tack på förhand!

「3 2 1」

[Udoon]
0

Det mörka skulle nog bli något åt plommonlila.

tinymaboroshi
0

#1 Tack! Jag håller på att bleka igen så sen får det vara nog med det! Låter håret vila i några dagar innan jag färgar det rosa!

「3 2 1」

Tatepeters
1

Har du någon bild på hur håret ser ut nu? Har färgat mitt hår i alla Färger förutom svart och har gjort många misstag med färg osv och kan nog ha några tips :)

Jag kan rekommendera Schwarzkopfs rosa färg, den hade jag och den var riktigt bra och hållbar. (Om du ska färga om det/lägga i färg)

tinymaboroshi
0

#3 jag blir glad för alla tips jag kan få! Visste faktiskt inte att Schwarzkopf gör rosa hårfärg! Ska kolla efter det :) Jag lägger upp två bilder, en efter den andra blekningen och en på resultatet! Det blev shockrosa i botten(rötterna) och sen blir det rött men har inget emot det! Ska dock fortsätta för att få allt rosa!

「3 2 1」

tinymaboroshi
0

「3 2 1」

tinymaboroshi
2

La upp fel bild i #4, rätt i #5 Här är det rosa!

「3 2 1」