Du kan annars köpa en färgbomb som man har i då man duschar då färgen håller på att gå ur.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Torrshampoo är ju inte shampoo egentligen, det gör ju inte rent, utan det suger bara upp oljorna så håret inte ser fett ut.
Ja, det vet jag. Men det svarade inte på min fråga.
Jag vet inte vad du menar att torrschampot ska göra? Få färgen arr hålla bättre, eller bara att han inte ska behöva tvätta håret lika ofta? Jag tycker väl kanske att #2 svar var rimligt om det är det senare, det får håret att se mindre fett ut, vilket då gör att han kan tvätta det mer sällan. Sen känner jag personligen att de flesta typer och produkter i håret drar ur mer färg, men det har jag absolut ingen fakta för utan det är bara hur jag tycker att det känns haha.
Ja, jag vet att det får håret att se mindre fett ut och att man därmed kan skjuta lite på hårtvättarna, men det var just om någon har erfarenhet av hur det påverkar hårfärgen.
#5 Jahaa. Men ja, personligen tycker jag att alla produkter drar ur färg, men det är inte supermycket och det kan bara vara psykiskt haha. Det skadar ju aldrig att testa :)