Äntligen mitt drömhår!
Tidigare hade jag ljusrosa överhår och mörkrosa underhår, sen fortsatte jag leka med Färger. Men jag klär mig i rätt färgglada kläder, så det blev så mycket med mitt hår på det. Nu har jag äntligen en kall hårfärg som jag alltid velat ha. En mörkblond kall färg i hårbotten och silver i längderna. Ville ha ombréliknande så jag slipper underhålla utväxt för jämnan. Såklart gjordes detta hos min favoritfrisör, reveljens hårsalong! 😄
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 

Var det svårt att få bort det rosa? Är så himla sugen på att färga mitt hår rosa, men får höra från alla håll att det är helt omöjligt att gå tillbaks till blont efter att ha haft röd eller rosa färg i håret.
Ja hua. Det rosa är fortfarande kvar i vissa hårstrån. Rosa satt som berget i håret… #1
Skråmyrs blogg

Men gud vad snyggt! Duktig frisör. :)
/Surpan
Tack! 😄 ja hon är så duktig! 😄 #3
Skråmyrs blogg

Å, vilket härligt hår! Skön färg! 😃
Tack! 😄 jättenöjd är jag😍 #5
Skråmyrs blogg

riktigt snyggt det blev :) önskar jag kunde ha långt hår :P
Välkommen till ferretplanet.se :)
Tack ska du ha! 😄 #7
Skråmyrs blogg

wow!! så snyggt. Dedär är mitt drömhår också 😂
Åh men tack! 😄 #9
Skråmyrs blogg

Oj vad fint! 😍
Tack! #11
Skråmyrs blogg

Jag slängde i blekning för depend på min polares urtvättade rosa :) blev blont med svaga toner av gult på vissa ställen, men silvershampoo tog bort det gula :) blekte hennes råttfärgade utväxt, blandade blekningen med vatten och shampoo och hade i runt 20 min och klart :)
Mitt rosa har jag försökt bleka bort med fruktansvärt starka blekningen hos frisören. Men det sitter verkligen i hårstråna. För mig är det bara att gilla läget. #13
Skråmyrs blogg