Tangle Teezer
Hej! Sliter Tangle Teezer på håret? Har hört att de inte sliter på blött hår
Piggarna är otroligt mjuka och böjliga, så jag tror den sliter mindre än en hårborste från ex. Åhlens eller H&M skulle göra. Däremot upplevde jag att det tog väldigt lång tid att kamma igenom allt ruffs med just den för att man fick gå över samma tova igen och igen för att den skulle försvinna/tanglas upp, så jag slutate borsta håret helt istället 🤪
-
Tycker att svinborste är bättre!
Live
Laugh
Love 
Bästa borsten som finns enligt mig, visst kan det hända att man ibland behöver gå över samma tova mer än en gång. Men int lika ofta som jag behövt med vanliga borstar. Blöt hår funkar den int alls på för mig, men det gör ingen borste eller kam.
Allting sliter på håret. Men en tangle teezer är bättre än många andra borstar på marknaden. Jag har två och älskar dom! :)
/Surpan
Oavsett borste så skulle jag dock inte rekommendera att borsta blött hår. Det sliter vilken borste du än har. Om du absolut måste borsta blött hår, så gör det när du har Balsam i håret🙂
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Jag vill använda den eftersom jag har hört så bra om den men jag får borsta i en evighet innan jag har gått igenom hela håret.
Jag tänkte också att den kanske var bra om man vill borsta håret blött. Den reder ut bra, men sliter fortfarande lite mycket tyvärr.