Hår iFokus

Hår

Etiketterdreadslöshårperuker
Läst 4225 ggr
[PiercedNymphaea]
13

Dreads ifokus?

Tänkte bara kolla om det är någon mer än jag som skulle vilja ha en ifokus-grupp för äkta dreads?  Jag är ingen expert på riktiga dreads men jag kan en del och har egna själv.

Så ja, är det någon mer som skulle vilja fixa en grupp för äkta dreads?

[malda]
2

Det här tycker jag är en jättebra idé! Det kommer ganska ofta upp trådar om dreads här tycker jag. Själv saknar jag ett svenskt forum för dreadlocks. Minns att det fanns ett för några år sedan, när jag hade mina, men det är borta nu.

En tanke är kanske att slå ihop sidan och samsas med både äkta dreads och syntetdreads, då blir ju forumet lite bredare. Det verkar finnas en del här som är kunniga inom det senare området.

Själv vet jag inget om att driva en sådan här sida. Men om det inte är allt för avancerat så skulle jag nog kunna hjälpa till med det jag kan. Lite tips och idéer kanske.

Hoppas det kan bli en sida för lockar!

smillasol
0

Jo jag vill oxå ha det då jag funderar på att skaffa dreads :)

Stinko
1

Ja, jag håller med! Skulle gärna se att det fanns dreadlocks iFokus :)

[Virvelvindsflickan]
0

Verkligen!!! Vore fint.

RosaKiwi
1

Hade varit toppen! Saknar ett bra dreadsforum =)

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

[PiercedNymphaea]
1

Kul att såpass många tycker att det vore en bra idé :)

Men jag vill inte starta en sådan sida själv då jag inte är helt en expert, så om det är någon som känner att dom kan väldigt mycket (gärna egen erfarenhet) om dreads, helst 'riktiga' dreads så skriv ett PM så kan vi försöka fixa en sida.

[PiercedNymphaea]
1

Vill också tillägga att, som #1 föreslog, så bör sidan även innefatta syntetiska dreads och det har jag mycket erfarenhet av så den delen är relativt fixad, även om det såklart är bra att ha med andra som har lite erfarenhet av det med så det blir lite olika perspektiv.

HolyFuck
1

Jag hade kunnat tänka mig att vara med och fixa :)

Har mycket kunskap kring syntetiska, och även en hel del när det gäller permanenta!

[PiercedNymphaea]
0

#8  PMa mig så kan vi prata lite och se om det kan räcka till att starta en sida :)

Mizzon
0

Tråden är ganska gammal men jag har saknat ett speciellt forum för dreads. Jag är jätte gärna med och startar :) Är inte jätte kunnig men kan endel :)

L8sson
1

Ja starta en iFokus sajt om dreads!

dyoxide
0

Jag är verkligen på! Tycker det hade varit en bra ide! :D

L8sson
0

#12 Jag kan hjälpa och vara medhjälpare på sajten om det behövs!

nlinds
0

jaaaa ! Jag blir dreadhead i slutet av denna månaden :)

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
veggiefreak
0

Göööört!

[Cookies1994]
0

#17 Ts inlägg är från 2012 o hon har avslutat sitt konto, inläggen innan e från 2012-2013 :P

Herveaux
0

Väcker liv i en gammal tråd, finns det fortfarande intresse av Dreads iFokus? 🤓

// Harley

Tess21
0

Japp

👻🌛