Hår iFokus

Hår

Etiketter: färgblekningtoning
Läst 1598 ggr
Linneahorse12
0

Vilken färg ska jag ha ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För nått år sen blekte jag håret och färgade det rosa, har där emellan växlat mellan olika extremfärger ( Såsom, lila, turkost, grönt osv) Men nu när jag har två decimeter mörkblond utväxt samt grönblått hår vill jag göra en förändring. Har nyligen färgat de lila men det gick ut efter en tvätt då blekningen är så gammal. Orkar inte färga om håret varje vecka så tänkte nu färga det ( ev tona) i någon annan färg. Vilket tror ni skulle passa mig? ( infogar lite bilder) Har alltid velat ha rött, men det är ju en sådan färg som färgas ur snabbt. Sen vet jag inte om jag skulle passa i det. Så vad tycker ni jag ska färga håret till? Ge gärna exempelbilder :) ( Har sidecut på höger sida om de spelar någon roll)

Tjeja
0

Du är ju jättefin i rosa på bilden tycker jag! Ser ut som godis! Men kanske svårt att färga till efter grönblå?

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

[Devya]
0

Ser ut som en lite mörkare färg skulle passa dig bäst då man tittar på första bilden, men svårt att säga. :)

Everlyn
1

Vet att du skrev att du inte orkar färga varje vecka, men ville bara säga att du passar sjukt bra i ljusrosa hår och det var så fint med den tröjan till! 😍

[H1Z1]
0

Bleker du håret innan du sätter i dina Färger? vad är det för märke på hårfärgen om man får fråga :)

oddahviing
0

Tror också du skulle passa bra i en mörkare färg

'-Headlights on the highway-'