Pink hair - don't care
Färgade håret askblont idag vilket resulterade i grågröna slingor… Not fun. Tänkte slänga i en ljusrosa toning för att få mer rose gold färg på håret, men när jag väl var i affären och tittade på hårfärg tänkte jag: "Hmm… Det är ju ändå Halloween snart - vilken bättre ursäkt kan man ha för att färga hela håret rosa?!"
Jag hade färgen i i endast 10 min - rekommenderat var 30 men jag vågade inte ha den så länge då färgen skulle bli så mörk. Det blev mörkt ändå, men jag gillar det! 😃 Undra hur sambon kommer att reagera när han kommer hem, haha.
Eftersom jag hade slingat hår innan blev vissa partier ljusare än andra. Tycker dock bara det ser fint ut. Längtar lite tills färgen bleks något men det blir spännande att ha en knallrosa färg ett tag också. Här är bilder (ursäkta röran i bakgrunden, haha):

Glömde säga att jag använde Schwarzkopf Live colour XXL i färgen shocking pink.
Ser helt klart bra ut även om det är mörkare än du tänkt👍 skulle bra gärna vilja se din sambos min när han kommer hem 😃
Alltid Oavsett
Jag är inte så mycket för färgglada hårfärger men wow vad snyggt!!
Vilken härlig färg 😍
Det blev jättefint, tycker jag. 🙂
#3 #4 & #6 Tack så mycket! 😃 Blev som sagt lite mörkt men jag är nöjd ändå! :)
#5 Haha, vet inte om man ska tycka om det är hemskt eller kul egentligen men går inte att låta bli att skratta 😂 Du får se till att skriva hur det gick senare 👍
Alltid Oavsett
#8 Berättade över telefon att jag färgat det rosa och hans reaktion blev "Vad äckligt." 🤐 😂
#9 Haha omg vilken reaktion!😂 Fint det blev föressten!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#10 Haha I know, han är ganska extre - och det lär bli ännu värre nu när han kommer hem och ser det 😂 Men han vet att han ska hålla tyst för annars blir jag sur, hah!
Jättefint! :D
#12 Tack så mycket! :)
Vad fint det blev! Supersnyggt :D Jag ska faktiskt färga mitt hår rosa med samma färg som du använde idag 👍
#14 Tack! Oooh spännande! Jag hade bara färgen i håret i 10 min men det blev ändå så stark färg så den är faktiskt väldigt bra/effektiv. 👍
#16 Taaack! :D
Jättefint!😍
Spännande färg!! Ser inte så illa ut, men jag måste erkänna att jag tycker du ser myyycket bättre ut som blond plus att det ser tjockare ut då du har ljust hår, nu ser det lite tunt ut men det kanske är bara på bilden det ser ut så. :)
Annars är du ju jättefin som alltid. :)
Håller helt med #3!
Det där var najs!
#18 Tack! :D
#19 Tack! Ja jag saknar blont hår lite men man "måste" ju testa något nytt ibland 😃 Har inte så tjockt hår faktiskt men det ser definitivt tunnare ut på bilderna än vad det normalt gör. :) Just nu väntar jag på att färgen ska blekna lite men den håller extremt bra!
#20 Tack så mycket! :D
#18 Ahh, för på de bilder du har blont hår så ser det riktigt tjockt ut. :)
Annars är det ju roligt att testa på något annorlunda emellanåt. Själv har jag råkat få blåa slingor i mitt hår efter att ha testat en hårmask-balsam grej… Det var meningen att jag skulle få brunt hår (Cacao Hair Mask) men det blev grått och sen blått… Och nu har jag haft det i en månad fast det är meningen att det ska gå och tvätta bort det efter någon tvätt bara..Suck….=P