Hår iFokus

Hår

Etiketthårvård
Läst 822 ggr
[anonymie12]
0

Snälla hjälp...

Mitt hår ser fint ut när det är nyborstat, men så fort jag går utanför dörren ser det trassligt ut och delar upp sig i sektioner. Nu har jag inte haft utsläppt hår på 2 år. Eller några få gånger men då har jag till slut satt upp det ändå. Mitt hår år inte tunt men verkligen inte tjockt. Jag orkar inte ha det såhär! Det ända jag gillar med mitt hår är färgen men skulle vilja ändra på den med. Jag har använt Balsammetoden men det funkade inte med mitt hår, nu köper jag sulfaterfritt schampoo, ett dyrt Balsam och inpackningar regelbundet. Jag tvättar håret varannan dag, men vet inte om jag borde minska detta. Hur kan jag göra för att mitt hår ska sluta dela upp sig i klumpar och sluta se trassligt ut?

InkaAthilea
0

Har exakt samma problem. Så jobbigt. Känner mig som ett troll 🤔

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

tlover
1

Har du många Kluvna hårtoppar eller liknande? Det gör så att håret lättare blir trassligt. Exakt vad du menar med att det delar upp sig i sektioner vet jag inte (jag har alltid uppsatt, men mitt hår går ner till mitten av låren så det måste i princip vara uppsatt).

Varför vill du ha det utsläppt förresten? Om ditt hår är snyggast uppsatt så varför inte ha det uppsatt.

l'm back