klippa för cancersjuka
Hej jag har nu tänkt på att klippa håret kort väldigt länge men var gång jag blev sugen på de har jag nah, de får isf vänta eller jag ska tänka på de.. Men så kom jag ju på saken med att skänka mitt hår till såna som gör peruker till cancer sjuka. Men.. Jag vet inte hur jag ska gå till väga, min frisör ska isf klippa det men hur gör jag med att skicka de och så sen? Vill främst att det ska komma till cancersjuka då vi haft en del cancer sjuka i familjen och de har fått peruk. Jag vill inte ha "tid att ändra mig" då jag ju som sagt tänkt på de länge och det är ju för en god sak. Finns det några speciella saker jag behöver veta? Vet om att de tar färgat men hellre har utan och att det gärna ej skulle vara allt för slitet, nåt mer? Väldigt tacksam för svar! :)
För evigt med Gaia
Jag såg detta på nyhetsmorgon för några år sedan. Då sa dom att det är frisören som ska fixa med att skicka det så prata med din frisör så kan hen säkert ta reda på mer info. Genom google hittar man säkert också info.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Ja, det bästa är om du tar det med din frisör.
/Maria
Ja okej. Sökte på google igår men de stod olika för olika tillverkare så tänkte om någon hade gjort det själv här, men va bra då snackar jag med henne snarast! :)
För evigt med Gaia