Ska jag göra detta?
Hej! Jag har bokat frisörtid hos en tjej som gärna färgar hår i alla möjliga Färger. Själv är jag fruktansvärt trött på mitt mörkblonda svall. Vill färga till något pastelligt gärna rosa! Jag arbetar som förskollärare och är 24 år. Är det töntigt att ha rosa hår som förskollärare och som 24åring? Eller ska jag bara skita i vad folk tycker? Är det inte onödigt att färga det rosa? Men det är ju så fint.. Man har ju bara ett liv. Åh jag är så delad i detta, men jag har sagt till frisören att jag vill göra en drastisk ändring!
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 

Åh jag kanske ska göra det. Ja, men det konstiga är att jag ogillar uppmärksamhet ,haha! Lär ju få en del blickar, men skitsamma! :D #1
Skråmyrs blogg

Det är inte så ovanligt med annorlunda hårfärger idag. Särskilt på dagis kommer barnen att älska det!
Sen så är inte pastellrosa särskilt extremt jämfört med om man tex har flertalet skrikiga färger… :)
Och nej det är inte barnsligt, tycker inte jag i alla fall. Snarare vuxet att göra precis som man vill. :) Har sett flera vuxna med pastellrosa eller pastellblått hår faktiskt.
Nej, det verkar inte vara det längre. Jo haha barnen lär göra det! Kanske det inte är, tänkte färga överhåret i pastell och mörkare rosa/lila i underhåret, så läckert när man flätar det sen! Det kanske det är, får tänka så. Äsch, jag borde inte bry mig! #3
Skråmyrs blogg

Barnen lär i alla fall älska sockervaddshår! 😃
Medarbetare på Skor iFokus
Så länge inte den man jobbar hos har någon regel mot sånt, så kör! 24 är absolut inte för gammalt, man blir aldrig för gammal för fantastiskt hår😃
Barnen kommer älska det, och de vuxna lär inte bry sig. jag är 24 år med grönt hår. Kör på! 🙂
/Surpan
Jag färgade håret rosa förra året (tror jag det var). Är 23… Fick massa skit för det av nära och kära men YOLO, am I right? 😂 Hade de inte brytt sig hade jag fortfarande haft rosa hår…
Jag tror inte att de har någon regel för sånt, vet bara om att kommunen har tobaksförbud, vilket är bra. #6 Skönt att jag inte är den enda 24åringen som kommer ha en rolig hårfärg ;) #7 Ja lite så känner jag med! Min sambo är lite tveksam men han tycker det är gulligt. Man ska ju egentligen inte bry sig om hur andra ser på en tycker jag, men kan vara svårt ibland.. :/ #8
Skråmyrs blogg

#9 Tur att din sambo inte är så emot det i alla fall. Min hatar det, tyvärr… Känns inte så kul då. 😕 Hade velat testa mörkblått hår annars. Gör det förmodligen någon gång i alla fall, haha!
Släng gärna upp bild på resultatet sen :)
Nä, han är istället rätt ointresserad av mitt hår och mina kläder, haha. Nä det förstår jag.. :( åh det hade varit läckert! Klart du ska, Yolo liksom ;) ska göra det! :) #10
Skråmyrs blogg

Jag har bara halva håret grönt så jag kan nåla upp det om jag skulle behöva eller vilja. Kanske en dip dye skulle vara nått för att testa? 🙂
/Surpan
Okej :) har köpt olika hårskuggor förut och köra dip dye, så jag vet ju hur håret ser ut i rosa. Får se vad frisören kan tänkas föreslå föreslå, men jag har en bild som jag visat frisören och som jag gärna vill ha! :D #12
Skråmyrs blogg

När jag jobbade på dagis hade jag pastellila hår. Barnen ääääälskade det speciellt alla tjejer som kallade mig prinsessa hela tiden haha! Sen övergick det till att jag varje månad bytte färg. Så jag hade lila, rosa, blått och ljusgrönt sen blev jag brunhårig och då tyckte alla tjejer att jag blev ful snarare haha 😂
#14 Haha ja, jag kan tänka mig det! Åh, jag kan inte få nog av pastellfärger. Det är ju så fint! Haha jaså 😅
Skråmyrs blogg

GÖR DET! det är ju underbart fint! lägg gärna upp bild på håret så får ja se hur de blev :)
M_A_R_I_A 🌺
Ja, jag gör nog det! Har frisörtid den 22 juni. :D ska göra det sen. :) #16
Skråmyrs blogg

Nu har jag äntligen fått till håret precis som jag vill ha det!
Skråmyrs blogg

Tack så himla mycket #19! Dock var toningen lite halvklen och fastnade inte helt på håret.. Men jag är rätt nöjd ändå, även fast det är lite skiftningar :O
Skråmyrs blogg

jättefint!
Tack så mycket #21 :)
Skråmyrs blogg

Snyggt!! 👍
Tack #23 :D men helt sjukt hur fort det blir utväxt..
Skråmyrs blogg

#24 Sant och det syns tyvärr extra bra med "extremfärger". 😕 Men det är gudasnyggt så länge det varar i alla fall! ^^
Ååååhhh jag älskar ljusrosa hår och det passar jättefint på dig!! 🤤
Åh, vad snyggt det blev! :D 👍
Åh ja :/ men jag har garderat med blekning här hemma så jag får färga utväxten varannan månad. #25 Tack #26 och #27, är riktigt glad att jag gjorde detta! Det känns verkligen som jag. :)
Skråmyrs blogg