Ska jag göra detta?
Hej! Jag har bokat frisörtid hos en tjej som gärna färgar hår i alla möjliga Färger. Själv är jag fruktansvärt trött på mitt mörkblonda svall. Vill färga till något pastelligt gärna rosa! Jag arbetar som förskollärare och är 24 år. Är det töntigt att ha rosa hår som förskollärare och som 24åring? Eller ska jag bara skita i vad folk tycker? Är det inte onödigt att färga det rosa? Men det är ju så fint.. Man har ju bara ett liv. Åh jag är så delad i detta, men jag har sagt till frisören att jag vill göra en drastisk ändring!
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 

Åh jag kanske ska göra det. Ja, men det konstiga är att jag ogillar uppmärksamhet ,haha! Lär ju få en del blickar, men skitsamma! :D #1
Skråmyrs blogg

Det är inte så ovanligt med annorlunda hårfärger idag. Särskilt på dagis kommer barnen att älska det!
Sen så är inte pastellrosa särskilt extremt jämfört med om man tex har flertalet skrikiga färger… :)
Och nej det är inte barnsligt, tycker inte jag i alla fall. Snarare vuxet att göra precis som man vill. :) Har sett flera vuxna med pastellrosa eller pastellblått hår faktiskt.
Nej, det verkar inte vara det längre. Jo haha barnen lär göra det! Kanske det inte är, tänkte färga överhåret i pastell och mörkare rosa/lila i underhåret, så läckert när man flätar det sen! Det kanske det är, får tänka så. Äsch, jag borde inte bry mig! #3
Skråmyrs blogg

Barnen lär i alla fall älska sockervaddshår! 😃
Medarbetare på Skor iFokus
Så länge inte den man jobbar hos har någon regel mot sånt, så kör! 24 är absolut inte för gammalt, man blir aldrig för gammal för fantastiskt hår😃
Barnen kommer älska det, och de vuxna lär inte bry sig. jag är 24 år med grönt hår. Kör på! 🙂
/Surpan
Jag färgade håret rosa förra året (tror jag det var). Är 23… Fick massa skit för det av nära och kära men YOLO, am I right? 😂 Hade de inte brytt sig hade jag fortfarande haft rosa hår…