Du med hårfärgen cendré
Ni som har hårfärgen cendré naturligt, skulle verkligen uppskatta om ni vill lägga upp en bild på erat hår. Jag har färgat mitt hår i princip hela livet och har inte haft min naturliga hårfärg sen årskurs 3 i grundskolan.. Är så nyfiken, håller på att sparar ut håret nu nämligen :)

Försökte få upp två bilder, men det verkar inte funka. Men såhär ser min hårfärg ut, räknar den som cendré.
Är inte cendré en kall färg? #2 ser ju väldigt guldigt ut (i alla fall på min dator). Jag har nog dålig koll på vad för färg det här egentligen är.
#3 Det skiljer sig säkert från person till person, men jag tror inte det är ovanligt att cendré blir till en varmare färg när det bleks i solen. Från örat och neråt är mitt hår mer guldigt, och det blir ännu mer så på sommaren (inte lika mycket som för #2 dock). Det syns dock väldigt dåligt på bilden jag la upp, så jag lägger upp en till där det syns aningens lite mer…

#3 Jag har rätt tunt hår, så det bleks lätt 🙂 Men på andra bilder så är det mer mörkt, beror helt på ljuset
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
#4 #5 ah, jag tror jag förstår lite bättre!