Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 4099 ggr
MLAM
1

Du med hårfärgen cendré

Ni som har hårfärgen cendré naturligt, skulle verkligen uppskatta om ni vill lägga upp en bild på erat hår. Jag har färgat mitt hår i princip hela livet och har inte haft min naturliga hårfärg sen årskurs 3 i grundskolan.. Är så nyfiken, håller på att sparar ut håret nu nämligen :)

The Fame
0

Försökte få upp två bilder, men det verkar inte funka. Men såhär ser min hårfärg ut, räknar den som cendré.

Sweelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gjorde som så att jag sparade ut mitt naturliga hår och när utväxten blev rätt lång så klippte jag håret kort! Sen sparade jag ut, klippte igen och nu så är det långt och helt mitt egna 🙂

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Grace2009
0

Är inte cendré en kall färg? #2 ser ju väldigt guldigt ut (i alla fall på min dator). Jag har nog dålig koll på vad för färg det här egentligen är.

The Fame
0

#3 Det skiljer sig säkert från person till person, men jag tror inte det är ovanligt att cendré blir till en varmare färg när det bleks i solen. Från örat och neråt är mitt hår mer guldigt, och det blir ännu mer så på sommaren (inte lika mycket som för #2 dock). Det syns dock väldigt dåligt på bilden jag la upp, så jag lägger upp en till där det syns aningens lite mer…

Sweelin
0

#3 Jag har rätt tunt hår, så det bleks lätt 🙂 Men på andra bilder så är det mer mörkt, beror helt på ljuset

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Grace2009
0

#4 #5 ah, jag tror jag förstår lite bättre!