Hår iFokus

Hår

Etiketterhårsakerverktygaccessoarer
Läst 2491 ggr
Fridaaaa
0

Vilka hårsnoddar är bäst?

Jag vill gärna ha håret uppsatt, men det sliter mycket på håret.
Vilka snoddar eller andra sätt, sliter minst på håret?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[.Victoria.]
0

De utan en metallplatta

[rumelle]
0

Tjocka snoddar utan metall.

Fridaaaa
0

Tycker jag hittar sällan dem i vettig storlek (mest såna småsmå), ganska tjockt hår.
Någon som har tips? >Redan kollat t.ex Maxi.

Grace2009
0

Jag köpte mina på ICA här, var ett pack med både tunna och tjockare snoddar som var limmade.

Annars kanske en hårpinne vore något för dig? Personligen tycker jag det är det smidigaste sättet att sätta upp håret.

Fridaaaa
0

#4 Försökt men trillar bara xD Håller inte så bra nr jag är aktiv heller hehe.
Jag har bara hittat små som är utan sån metallgrej :(

Grace2009
0

#5 Ah okej, allas hår är ju olika. I mitt sitter en pinne mycket stadigare än en hårsnodd.

Har du Kicks eller Åhléns i närheten? Det finns det ju snoddar annars.

Fridaaaa
0

#6 Åhlens har jag dessvärre inte men kicks. Se om jag hittar där :) Superlänge sedan jag var in där :)

Grace2009
0

#7 På hemsidan finns denna i alla fall, vet ej hur de ser ut på riktigt men ser ut som vanliga snoddar enligt mig.

Fridaaaa
0

#8 Ja det ser det ut att vara, ska kolla in i butiken i veckan 👍

The Fame
0

H&M har snoddar utan metall också. :)

Har hört att scrunchies ska vara ännu snällare att sätta upp håret med.

Fridaaaa
0

#10 Vad är scrunchies?

The Fame
0

Det är som ett resårband som är inklädd med tyg, bildgoogla så känner du säkert igen dem. :) Finns att köpa lite överallt och går även att göra själv.

Fridaaaa
0

#12 Aa såna. Vill gärna ha lite mer "diskret" så att säga 🙂 Minns dem, aldrig varit så förtjust i dem 😛

Trixter
0

Blax hårsnoddar. Gjorda av silikon, går aldrig sönder i princip och dom är väldigt elastiska men krymper ihop när man inte använder den. Finns i flera olika Färger. Jag brukar beställa mina från Nelly.se :)

tlover
0

Har du glitter i närheten? Där har jag dom jag använder.

Men hårsnoddar sliter hursom, för mycket för min smak så jag använder det bara några gånger per år. En bra hårpinne är mycket bättre, hur använder du hårpinnen? Det kanske finns bättre sätt.

l'm back

Fridaaaa
0

#15 Dessvärre inte så nära. 
Ja det gör ju det men ändå mindre utan metallen :)
Svårt att förklara hur jag satt upp det men äger inga nu. Och svårare nu när jag har kortare hår igen.

[Tuulikki]
0

Gillar mina invisibobbles, köpte ett 3pack för 35kr på Lyko👍

http://www.lyko.se/hh-simonsen/hh-simonsen-hairbobbles-transparant

Prenova
0

Själv brukar jag använda Invisibobble, köpte mina på Kicks. Det enda negativa är att när man väl satt upp håret (i en hästsvans) så är det rätt svårt att spänna håret, den sitter där den sitter liksom. Men annars tycker jag att de är toppen!

Elsaharr
0

Tycker helt klart att H&M (eller var det nu Lindex?) har bäst hårsnoddar. De håller länge och man behöver inte köpa nya varje månad om man inte tappar bort dom hela tiden jag jag hihi. Gillar även snoddarna från Glitter så köper därifrån när jag har chans men har det tyvärr inte hos mig.

Zingo ;D

Thisney
2

BikBok har bäst snoddar enligt mig :)