Hår iFokus

Hår

Etiketterdreadslöshårperuker
Läst 1348 ggr
HildaAlfons
0

Löshår - Billigt!

Hej alla! Jag undrar om ni har något tips på billiga löshår? Isåfall, vart finns det och hur mycket kostar det? Har inte så mycket pengar och känner inte för att lägga alldeles för mycket pengar för ett löshår. Mitt hår är typ mellanblont, men mer åt det bruna hållet. Vill gärna ha ett matchande, då det jag har nu är för ljust. Tack på förhand!

The Idizen
0

Tror dresslink.com har löshår, fast inte äkta då. :)

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Schiizop
0

Det är mer värt att köpa bra löshår som kostar lite mer och som håller, än att köpa något billigt som ser bra ut i kanske en månad. Man kommer se direkt att det är löshår då det blir klumpigt. Bara ett tips. ;)

graleh
0

Jag tänkte först köpt på happyhair.se men så har jag hört så mkt negativt om dem. Jag kommer beställa från eBay istället.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

elinkw
1

Tog en chansning och beställde europeriskt löshår ifrån Ebay och är väldigt nöjd faktiskt, fin kvalité och billigt!

Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se

HildaAlfons
0

Tack så mycket för svaren! Hittade ett som jag ska beställa hem :)

graleh
0

#4 Kul :) Någon speciell säljare? Kan vara värt för mig att kolla på också, tänker jag :)

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

[H1Z1]
0

Köpte mitt för 260 på ebay! Tycker det är bra ^^ var 60 cm! Dock tunt men det vill jag ha! :)

lillvilda
0

mizzy.se

Där köpte jag.

VågEtt hem utan en hund är inget hemHund

elinkw
0

#6 Här kommer jag ett halvår senare och svarar lol vilken douche jag känner mig som :(

Köpte ifrån missfashionworld2012
Löshåret var dock rätt tunt, 0,5g per slinga, de bästa man kan få tag på är 1g per slinga. 100 slingor med 0,5 g var inte tillräckligt fylligt enligt mig, då kan det vara nödvändigt att beställa 200 slingor eller alternativt hitta en annan säljare som säljer 1g slingor 🙂 Men annars tycker jag kvalitén var helt okej faktiskt. Visst fan blev det trassligt efter några månader men vilket löshår blir inte det?

Nu sist beställde jag ifrån delightfulhair.se, orkade inte vänta på frakten från ebay eftersom jag ska fixa det den här veckan. Men det blev dyrt, lite över 2000 spänn med tillbehör osv 🤐 Får väll återkomma om vilket hår som var bäst.

Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se