Hur / vart
Hej, jag är en tjej som har väldigt mörkt och tjockt arm och benhår. Jag vill verkligen inte raka mig. Därför tänkte jag på att bleka det. Men det finns några problem. Först bor jag i Östersund så det finns nästan inga affärer. Sen har jag inte jättemycket pengar. Så jag undrar om man kan göra det själv eller köpa billigt på fyndiq eller ebay. Så jag undrar bara om någon vet något som faktiskt funkar. Tack så mycket för svar!
Jag har aldrig hört om någon som blek arm- eller benhårt, så om fi gör det får du gärna skriva hur det gick!
Medarbetare på Skor iFokus
Jag brukade bleka mitt med hjälp av Eorol blonderingsspray superblond. Man sprayar på och blåser med hårfönen på varmaste läget.
Den brukar finnas på ställen som Åhlens osv.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Kikade runt lite och nu för tiden finns det specialprodukter. Dessa har fri frakt. http://www.apotea.se/creme-f%C3%B6r-h%C3%A5rblekning-ansikte-och-kropp
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Har nu beställt sprayen men hur länge ska man blåsa?
Så länge då orkar hålla på och inte bränner dig. Du kan spraya flera gånger. Gör på en arm åt gången så kan du se om håren bleks på dig som de gjorde på mig.