Hår iFokus

Hår

Etiketthårprojekt
Läst 913 ggr
Superwholocked
1

Vägen till lila hår

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För några månader sedan bestämde jag mig för att göra en stor förändring i mitt hår, jag skulle bli lilahårig. Men det har tagit ett tag för mig att hitta för plus att förbereda mig för att bleka mått hår.  Igår så blekte jag mitt hår och jag ska bleka det igen på torsdag och sen på fredag blir jag lilahårig. Jag gör allting hemma med hjälp av mina kompisar som också ska färga håret. 

Det såg ut såhär från början innan blekning nr.1:

IceTee
0

Lycka till! Jag gjorde mitt hos frisör och det tog 5h! Blev lunchpaus när blekningen satt i och allt! Värt varenda minut dock!

Medarbetare på Skor iFokus

IceTee
1

Glömde ju bilden! Hahaha

Superwholocked
0

#2 Åh va fint! Det är för dyrt att färga hos frisyren för mig men annars hade jag ghort det:) Vad hade du för färg innan?:)

IceTee
0

#3 vi gick från det här

Superwholocked
0

#4 Okej:)

Så här såg mitt hår ut efter första blekningen (håret ser jättefettit ut från kokosoljan)

Superwholocked
0

Sen så skulle mina kompisar hjälpa mig bleka igår men vi bestämde att färga det ljusbrunt först för att få bort lite av det röda, och då så blek det såhär

Superwholocked
0

Efter en blekning till så blev det såhär

Superwholocked
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

SEn så fick jag inga bilder på mitt senare blondare hår för jag blekte det lite mer och sen gav jag upp och färgade det lila och såhär vart resultatet första dagen

Superwholocked
0

Sen så blektes det av solen och vart mer blått andra dagen