Hur får man sådanthär hår?
Hej! Detta är mitt drömhår! http://amominredhighheels.com/wp-content/uploads/2014/09/Screen-Shot-2014-09-22-at-12.29.32-AM.png Kan man få såhär igen? Just nu ser det bara allmänt fult ut tycker jag. Hade sådär som jag vill ha det när jag var liten. Vad ska jag göra för mitt hår? Bifogar på hur det ser ut nu. Helt ostylat.
Zingo ;D
slinga det ^^
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.
Ta hand om det och slinga:)
Gud vad bra jag stavar…
Menade själva kvalitén! Inte färgen :) Lägger in en till bild. Vill ha så att de ser sådär lent å mjukt ut 😍 http://pophaircuts.com/images/2013/01/Long-Curls-Hairstyles-Back-View-Trendy-Long-Haircuts.jpg Såhär glansigt å mjukt och lent :)
Zingo ;D
Aha, Många har helt olika sorters hår, mitt hår liknar ditt väldigt mycket också om jag tagit hand om det väldigt mycket, jag har lite halvvågit och ganska mycket hår. Min kompis har jätt tunnt och och väldigt rakt hår som liknar håret på bilden väldigt mycket. Vi är olika, men du kan försöka göra det lenare med hårkurer. Du kan sova med flätor eller håret uppsatt i en bulle så att du inte sliter på håret när du sover.
mvh, HamsterHamster
Ja, men jag hade ju så när jag var liten. Sådär glansigt och lent :)
Kan jag på något vis komma tillbaka till det?
Zingo ;D
Många har sådant hår när man är liten ^^
Tänk på att inte slita håret, använda kurer här och då, kanske låta det lufttorka istället för att föna det. Ibland kann man massera in oljor i håret på kvällen och sova med det och sedan skölja ur det nästa morgon. Använda håroljor ibland.
Annars kan du kolla på youtube, der finns lite tutorials på hur man får lent och glansigt hår =)
mvh, HamsterHamster
Du kan börja med Balsammetoden, det gör mycket för håret! Eller i alla fall undvika "skadliga" ämnen som Sulfater, Silikoner, mineraloljor och parabener
Medarbetare på Skor iFokus
Ts, hur sköter du ditt hår?
På andra bilden var håret stylat och antagligen på första också.
Oftast när man ser folk och man undrar hur de kan ha så naturligt vackert hår så har de lagt ner en hel del tid på stylingen bakom det.
Gud vad bra jag stavar…
#9 Nämen rea och allt ;-)
Zingo ;D