Hår iFokus

Hår

Etiketter: färgblekningtoning
Läst 906 ggr
Trollan92
0

Lite färg hjälp tack! :)

Hallå! Jag har jätte mörk brunt färgat hår. Ser nästa svart ut. Men jag är sugen på lite nyans i håret och funderar på att slänga i en röd i mitt mörka hår så de blir mer svart rött i de fina vädret nu. Skulle de bli snyggt och bra resultat tro? :)

Surpan
0

Jag har gjort det förut, slängt i en klarröd färg i mörkt hår, blir supersnyggt! Man får vara noga att ta en bra färg bara så det inte slår lila, om man inte vill ha det. :)

/Surpan

Cederin
0

Jag har gjort det tidigare med bra resultat! 🙂

Medarbetare på Naglar och Hår

Trollan92
0

#1 vilken färg rekomenderar du? :) #2 åh va roligt att höra :D

Surpan
0

#3 Brilliance-färgerna är bra. De har tre klarröda Färger. De allra flesta rekommenderar deras cashmere red som "the shit" av röda Färger, men jag gillar de andra två också, speciellt intensive red. 

LÓreals Feria serie är bra, men där får man kika noga på förpakningen på baksidan. på vissa Färger står det typ "använd inte på mörkare hårfärger än denna, annars blir resultatet väldigt mörkt", tro mig - de ljuger inte. Håret blir korpsvart oavsett vilken färg man tagit. Så undvik dessa röda Färger.

För en lite mjukare röd färg gilllar jag Love Apple från Lóreal Casting Cream Gloss. De färgerna är bra överlag tycker jag.

/Surpan

Trollan92
0

#4 Åh tack så hemskt mycket :D