Sugen på gröna nyanser?
Så himla coolt! Funderar på att testa asså! https://video-ams2-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xat1/v/t42.1790-2/11227754_1631123383792046_486504977_n.mp4?efg=eyJxZSI6ImZiY2RuX3ZpZGVvX3JhdGVsaW1pdF9yb2xsb3V0Mix2X3JvbGxvdXQiLCJybHIiOjgzMSwicmxhIjo1MTJ9&rl=831&vabr=462&oh=41e757a2f8a676addaf999bcd514bea8&oe=555E7C51
jag är skeptisk, man fick ju inte se håret innan. det är säkert jättenyttigt för håret men om det ger någon färg, njae.
#1 Jo de tror jag. Kan bär i håret ge färg så kan nog detta också göra de ;)
Eller så har jag kanske fattat fel å gör håret bara väldigt glansigt. Men varför skulle hon då vifta med grön glansigt hår? ^^
Just avocado och olivolja är sånt som man brukar göra hårinpackning av för att återfukta och just göra det blankt. men får se om någon annan vet. Bär och sånt kan man ju färga tyg och annat med också, vet inte om avocado gör det.
#4 Bär kan man färga håret med också. Va en tråd här för ett tag sen om den! :)
Jag tror det bara är en video om hur man kan göra en inpackning, och hur glansigt håret blir av det. Tror inte att det har någon färgande effekt alls.
#6 Dka ta och testa detta nästa vecka när jag får pengar så ska jag allt återkomma ;)
#7 Ta före- och efterbilder så vi får se!
Hade det funkat och färgat håret grönt hade mitt blonda hår varit väldigt grönt vid det här laget 😃 hennes hår måste ha varit grönt sen innan och det där visar bara en av många möjliga naturliga hårinpackningar. Hindrar ingen från att testa men tvivlar på att det ger färg, olivolja kan missfärga blekt hår men då ska det sitta i länge och ofta.
~mikkan
#9Men vad gör avokadon för verkan där då? :)
Avokado återfuktar, den innehåller ju naturliga fetter så det ger håret glans. 🙂
~mikkan
Okej :)