Vilken toning?
Hej!
Har haft massa problem efter misslyckade färgningar hos frisörer.
Skulle vilja ha en toning att lägga på för att dölja eller ta ut röd/orangea färgskiftningar.
Finns någon toning, typ som silverschampo, som är askig/lite åt det gröna hållet?
Tack! :)
Är nämligen lite rädd för att lägga en vanlig färgtoning på eftersom den då kan bli för mörkt (har torrt hår), så är mer nyfiken om det finns silverschampots motsvarighet för brunt hår? :)
Åh, vilken bra! Tack :)
Men var kan man köpa toning som innehåller gröna pigment?
Eftersom du är röd/orange, vilket mål har du i din blekning?
#3 Directions och Manicpanic har gröna toningar. 🙂
/Surpan
Jag vill ha så likt min naturliga färg som möjligt, vilket är väldigt ljus askig brun.
Haft mörkt och så blekt och färgat och färgen blev bra förutom att den släppte lite i topparna så gick till frisör för att tona till en jämn färg men det blev typ svart med jättemycket rött i. Så fick komma tillbaka dit och de avfärgade och la på en ny fel färg med rött i som blev alldeles för mörk.
Så nu har jag fått fixa hemma igen men det röda som uppstod hos frisören är kvar och jag vill få bort så mycket av det röda som det går utan att håret blir grönt.
Har jag i en gröngrön toning om färgen är ojämn, d.v.s. det finns partier som är rödare än andra, blir det massa gröna partier då?