Directions Extrem Färger [bildtråd]
Tänkte att det kanske kunde vara en rolig grej att få ihop en liten tråd med bilder på er då ni (om ni) använt er av Directions hårfärgerna :) Själv så har jag mer eller mindre missbrukat detta märke sedan 2008 ^^
Skriv gärna vilken färg det är ni använt mer av :)
Bild på mig i Directions Alpine green
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com
Directions Bright daffodil och Rubine.
(bright daffodil - gula, Rubine - rosa/röd/lila)
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner

Grymma Färger!! Hur länge håller de i sig?
Jag är just nu vithårig och hade velat testa något sådant hära http://news.80spurple.com/womens/womens-clothing/wildfox-white-label/ men vill ju gå tillbaka till mitt vita igen, så går det att tvätta ur?
Och tror ni det går att färga det till den hårfärgen?
Få se här är en bild på när jag hade carnation pink och sket i att färga det under en sommar ^^
Svårt att säga då jag aldrig låtit det tvättas ur mer än sådär men tror personligen inte att man kan få tillbaka det vita utan att färga igen ;O
Men jo den färgen borde man kunna färga till :) bara blanda ut en vanlig lila färg med vatten eller Balsam så kan man få den där ljusa lite urtvättade känslan :)

Ja tänkte blanda ut den och inte ha i så länge. Bara det att jag vill ju bara ha den ett kortare tag. 4 veckor, lär ju tröttna sen. Men vill ju ha tillbaka mitt vita sen utan att färga haha.
Ni vet inga andra Färger som sitter i enbart några dagar-veckor ? 
Kunde inte bestämma mig för en färg riktigt :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Bright daffodil, gula i underluggen
Rubine, mörkrosa
Alpine green + Rubine i topparna. Den blågröna med den mörk rosa gav en fin lila.
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
Bilderna kommer va åt fel håll för iFokus gör så mot mig, men ni får klara er :) Directions violet
En till bild på poppy red, lite mer äkta hur färgen är i verkligheten, ganska mörkt röd alltså :) #16 rött är inte så onaturligt, kanske funkar? Directions har några olika röda o välja på :)
#18 Skulle troligen inte välja rött, även fast jag tycker det är toooooksnyggt på andra så skulle jag inte trivas i det, har haft det innan och det var inte min grej.
Men rosa och sånt, ja jösses vad kul det hade varit!
Jag var blå en gång i tiden, trivdes som fisken i vattnet men färgen fällde som satan. Allt var blått tillslut så var tvungen att byta färg.
Directions Lagoon Blue
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Gammal dålig bild på urtvättat Directions Atlantic Blue, direkt efter klippning därav snygga utväxten😃 Är inte så glad i Directions Färger, dom är fina men dom fäller mest av alla Färger jag provat, även fast dom inte tvättas ur så farligt på mig. På bilden har jag haft den i ca 2 månader utan att fräsha upp eller färga om, så ganska standard för mig.