Hår iFokus

Hår

Etiketter: färgblekningtoning
Läst 2740 ggr
IceTee
0

Lila färgbomb

(Bytte ämne)

Jag vill ha mitt hår lite mer lila. Det är redan lila, men i en lite för röd nyans så jag tänkte att jag kanske kan ha i en lite kallare lila färgbomb. Eller är det bättre att ha i en toning typ Directions eller Manic Panic (vilken är bäst) varje vecka?

Medarbetare på Skor iFokus

Surpan
0

Det klassiska färgbomben från revlon ska ha en lila färg om jag inte minns fel. Violet kanske den hette. Men annars så är det nog en bra idé att använda Directions eller Manic Panic. det håller bättre också tycker jag, och så är det billigare! Kanske en blåtonad lila skulle passa bra?

/Surpan

IceTee
0

#1 tyvärr innehåller ju den Silikoner :/ Ja, jag funderar på att köpa Manic Panic amplified purple haze, till utväxten kan jag ju sen blanda ut den med lite pillarbox red tänkte jag!

Surpan
0

Det blir nog skitsnyggt! 🙂 Hur ser ditt hår ut nu? Bild? 😃

/Surpan

IceTee
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dock ska jag nog göra en lätt avfärgning hos frisör, för det blev för mörkt när jag förgare utväxten… Så kan jag ha i en lite mer lila färg!

Surpan
0

#4 Nice! Kommer bli skitsnyggt det där. Tror det blir bra med de Färger du sa. Blek det inte sen bara om du inte vill ha grönt hår 😉 Haha

/Surpan

IceTee
0

#5 haha, nä, grönt vill jag inte ha! Frisören får fixa första omgången (hon har själv knallrosa hår, så hon har koll på extremfärger) och sen fixar jag utväxt och så själv tänker jag!

IceTee
0

Ska jag bleka sen får hon också göra det!

Surpan
0

#6 Kul med en sån frisör! 🙂

/Surpan

IceTee
0

#8 ja! Det är min pojkväns kompis dessutom!