Frisör
Jag och en tjej ville starta en nu sajt för typ 2 år sen, -Frisör. Eftersom de är en del frisörer här inne så vore de kul att hålla ihop. Med tanke på alla frisör mässor som är som endast frisörer å elever får komma in på. Så vore kul å diskutera m.m. Lite mer frisör inriktad sida, ingen annan här inne som haft den funderingen? Jag och hon blev tyvärr nekade, men känner att det inte alls vore omöjligt ändå! :)
Menar du att ni ville skapa en sajt här på iFokus? Jag vet inte, det är säkert inte alls omöjligt att det finns ett intresse i det.Jag själv varken är frisör eller har ett intresse för frisörer dock, men jag skulle definitivt kolla in det, om inte annat för att lära mig nya saker (jag driver ju ändå denna sajt) 🙂
Frisörer har tyvärr inte det bästa ryktet i hårvärlden, så det är alltid fint med folk som vill berätta hur det egentligen går till "på insidan" av branschen.
Annars är jag alltid på jakt efter bra artikelskrivare och Medarbetare och du är mer än välkommen att lägga upp ditt material här.
/Surpan
Du tror inte att det går att göra en Frisörkategori här istället då? Jag tänker spontant att det skulle vara svårt att driva en hel sajt med bara frisörsnack, när en hel del av det kan tas upp här.
#1 Okej, tack! :) Jag har vart arbetslös i 2 år och ska börja jobba som frisör igen efter att ha gjort innan. Och jag vet att många går på frisör mässor m.m för att lära sig om de nya trenderna, produkterna m.m. Men #2 har nog rätt ^^
Jag själv tror att det är svårt att hålla en sån sajt vid liv ett längre tag, vi har ju en frisörkategori här på sajten annars. :-)
~mikkan