Hår iFokus

Hår

Etikettnopoo
Läst 714 ggr
phuwa
2015-03-26 11:43
0

Silverschampoo

Någon som vet något bra Suöverschampoo eller silverbalsam som passar till Balsammetoden?

Surpan
2015-03-26 11:54
0

Oj.. Jag är ju inte blond så det är inte min expertis direkt 😉 Men jag vet att många använder en lila färg från till exempel Directions eller manicpanic och blandar ut med en hel del Balsam. 🙂 Har du tur kanske någon kommer in i tråden och rekommenderar en specifik nyans. Då kan du också välja en blåare nyans om du har mer problem med orangea toner, och en klarlila och du har större problem med gula toner. Det är ju lite olika det där!

/Surpan

Skogsraah
2015-03-26 14:31
0

Jag rekommenderar ljuslila toning från exempelvis Directions att blanda ut med Balsam! Det är det enda jag vet som passar bra med Balsammetoden. Jag blandar ut Directions silvertoning med Balsam för att få håret silvrigt/grått, men är det just gula partier du vill bli av med kommer inte den silvriga toningen ta. Utan kör då på en ljuslila :)

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se