Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 1325 ggr
[134643]
0

Färga lila över blått

Halloj :3 Jag har just nu en relativt urblekt blå färg, som nu är ljusblå/turkos-ish. Gjorde ett slingtest idag med lila färg över det blåa, och det såg jättefint ut! Det jag undrar är väl typ om det finns någon anledning att inte färga färg på färg, alltså utan att bleka det först? Eller är det bara att köra? ;)

[Nelley]
0

Bara att köra! Lila innehåller ju redan blått, och du vet ju redan att det blir snyggt.😉Lägg gärna upp en bild sen.🙂

[134643]
0

#1 Toppen, då var det som jag trodde! ^^ Jag färgar nog på söndag, ska försöka komma ihåg att lägga upp ett kort när det är klart :)

[134643]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom på nu att jag lovade att lägga upp bild ju! :) Slutade med att jag bara färgade underhållet lila haha. Så nu är det lite lila, lite gröntish och lite blont c:

Nekoi
1

Vilka härliga Färger! Tack för att du delade med dig, tycker det blev jätte fint! 👍

[MARWAKE]
0

Åhh vad fint! Blir lite smått avensjuk nu, haha! Du har ingen bild när du har utsläppt hår? :3 Är bara nyfiken ;)

Surpan
0

Jättefint!

/Surpan

[Sthlmshundarna]
0

va fint! Jag skulle aldrig bleka på redan blekt hår, kan gå av! ;) Brukar bara låta det bli urtvättat och sen färgar jag över den gamla färgen, brukar gå bra :)

[134643]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4, 6 Tack så mycket! ^_^ #5 *Går och tar ett kort*. Jodå, det har jag ;) Något sliten efter dagen haha, men det får gå :3 #7 Mjo, jag brukar göra så jag också men då har jag typ blivit blond-ish på några månader, nu har det blåa suttit rätt hårt i 7 månader :)

[MARWAKE]
0

#8 Hihi, vad fint :3 Så vill jag också ha mitt hår haha!