Blondare
Kommer bli skitbra! Men jag tycker bilden ser ljusare ut än vad det är IRL? Eller har jag fel?
/Surpan
Nej jag tror bilden är lite ljusare, upplevde inte mitt hår så där blont imorse ;)
Jättefin färg ju! Ser naturligt ut. Ska du ha ännu ljusare? Spännande!! 😃
#2 Om två timmar är du kritvit kanske 😂
/Surpan
Ser ut att vara på god väg utan massa kycklinggult, snyggt redan nu! 😃
~mikkan
Haha kritvit, det hoppas jag inte! Det är jätte spännande, och hon är så duktig!
Färdigt! En slingning till om ca 3 månader så har vi fått ut det sista av det mörkbruna :) Supernöjd!
Jättefint! 😃 Har själv funderat på att bli ljusare, men det får nog vänta till sommaren (då bleks det ju ändå naturligt också).
Tack! Jag är verkligen jätte nöjd 😃
Ja, det ska bli spännande att se vad solen har för inverkning på mitt hår nu. När jag har min naturliga hårfärg så brukar jag bli bra mycket ljusare, men nu är håret något misshandlat också 😊
Solen brukar döda behandlat hår också om det får ligga på, så ljusare lär det blir. 🙂 Jag blir avsevärt ljusare, speciellt när jag vart utomlands och inte skyddat håret.
Hm.. Det påminner mig om att jag måste knåpa ihop en artikel om att skydda håret nu när det snart är vår..☀️
/Surpan
En sån artikel låter som en jätte bra idé, lär behövas och säkert flera med mig 👍
Jättefint!! 🙂
Tack! 😃