Fått bort slitet och torrt hår
Jag har alltid haft super torrt, livlöst, frissigt och slitet hår P.g.a att jag bleker och färgar hela tiden. Har köpt oljor, Balsam och inpackningar för tresiffrigt belopp och har aldrig blivit av med det torra håret oavsett vad jag har gjort. Har dessutom slutat färga. Jag köpte L'oréal Paris Ever Pure, och ångrar det verkligen inte! Shampoot kostade 99:- Balsamet 99:- Inpackningen 149:- Och WOW, för det lilla priset har mitt hår fått ett nytt, friskt liv! Mitt hår är lent, mjukt, fräscht och håller sig rent upp till 5 dagar, medans jag alltid fått flottigt hår efter 1 dag med de dyra produkterna. De alltför billiga fungerar inte heller, för min del. Jag älskar det! Har fått komplimanger om hur mjukt det är och folk undrar på en gång om jag kör balsametoden, Nix. Balsammetoden är inte riktigt min grej, testat i flera månader utan resultat och aldrig riktigt gått över "flottstadiet" som man har i början när man börjat med Balsammetoden. Det gör det visserligen för andra, men inte för mig tyvärr. Måste bara tipsa om denna produkt till er andra med torrt och livlöst hår! Hoppas det fungerar lika bra på er som på mig:)
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤
Tack för att du delade med dig! Supertips. Bra pris 👍
/Surpan