Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 779 ggr
[Kittypurrpurr]
2

Mood brun? blond?

Hej! När jag färgade en brun med moob så blev det mörkblont istället(Hade ljusblont hår) Vill ha den här färgen, någon som vet en mood som ger detta resultat eller något annat märke som har den färgen för bilderna på paketet jag köpta var en mörkblond men visade brun så jag är inte så bra på det. Någon som kan hjälpa? //MVH sara!

[Nelley]
1

Gissar att du inte äger bilden? Jag tar bort den och till andra, det var en sådan färg; http://poponthepop.com/2009/08/10/kim-kardashian-goes-blonde-again/ 

Ts, vet tyvärr inte var du kan hitta en sådan färg.😉

Edit: Gick inte att ta bort bilden, men det ger väl dej ts tid att svara, äger du bilden ts? Du vet väl att det är emot lagen att ta andras bilder utan lov?

[Kittypurrpurr]
5

Då kan ju sajten ändra så att man kan ta bort bilden då istället för att komma här och behandla mig som om jag gjort våldsbrott, jag kunde inte rita hårfärgen så tog bild på Jennifer Aniston och tog bara håret så du kanske fattar att jag visste att det var olagligt då jag klippte bort allt innan men inte så skarpt att bara håret syns, Du stressar ihjäl mig när du skriver att jag är olaglig och får liten kort tid på att ta bort bilden och det inte ens finns en knapp för att kunna radera bilden? Då det bara är admins som kan. Ja jag fattar att jag gjort fel men du kan inte be mig göra något när sidan inte ens har sådana funktioner? Och nu blir du antagligen arg och säger - läs regler vilket jag gjort men trodde inte en bred bit hår skulle vara så hårt. Ska ta bort mitt konto och hoppas på det försvinner för är för jädra stressad över att jag vill göra rätt men inte kan -.-

Surpan
1

TS - Om du läser detta i efterhand. Jag har tagit bort bilden nu och det är ingen skada skedd. Du är välkommen att kontakta mig vidare per PM. Hoppas du kommer tillbaka till oss!

Jag låser denna tråd.

/Surpan

mikkan01
0

Hoppas du kommer tillbaka med ett annat konto, tror att medarbetarna/sajtvärd har överseende med bilden då det är dom som inte kan ta bort den och dom vet om att du inte kan redigera inlägget efter någon timme 🙂

Om du kommer tillbaka så hade en bild på din hårfärg du har just nu underlättat för att kunna hjälpa dig!

Edit: märkte nu att tråden är låst 😞

~mikkan

Inlägget är låst för nya kommentarer