Jag klarar mig inte utan...
Silikonfritt Balsam. Just nu använder jag garniers med avokado och shea. Mitt hår är torrt och speciellt nu på vintern behöver jag all fukt jag kan få!
Om du skulle behöva slänga allting i ditt barumsskåp utom en hårprodukt, vilken skulle du behålla?
/Surpan
Inget, har inga hårprodukter.
Jag skulle däremot kunna tänka mig att spara ett livsmedel (kokosolja) men inte ens det är ett måste.
l'm back
Jag har bara en…. Icas Schampo….det tänker jag fortsätta behålla :)
Samma som tlover, fast för mig är oljan fortfarande ett måste. Men jag är inte säker om jag gillar kokosolja eller mandelolja bättre. De är lite olika, men båda verkar bra för mitt hår.
Elvital Arginine resist inpackning.
Mitt hår har blivit betydligare lättare att borsta och ser inte alls slitet ut sedan jag använder detta. Är inget fan av att klippa mig eftersom att frisörer älskar att klippa lite för mycket av mitt långa tjocka hår.
Torrschampo! Både lykos och proffs. (Mina favvon, billigt och bra) mitt hår är hemskt utan det - så halt så ingen snodd i världen kan sitta kvar. 🙂
Tangle teezer, haha😃Men menar man "våta" produkter så har jag nog ingen favorit just nu. Är på jakt efter nya just nu, kokosolja kanske!👍
Kokosolja. Får så himla torrt hår på vintern.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag skulle behålla min schampokaka från Lush, jag älskar den!
Finns ingen produkt… Mitt hår har alltid varit lättsamt och funkat med det mesta, dessutom byter jag produkter så jag har aldrig samma hårvård jämt :) Huden är däremot värre så då hade valet blivit enklare..
Har typ inget.. Men min balsamspray i så fall! Inte för att det är bra för håret, men det blir lent och luktar jordgubb😍