Hår iFokus

Hår

Etikettövrigt
Läst 1136 ggr
[trixienelly]
2015-02-21 16:09
0

fråga

Jag har tjockt hår som glänser väldigt mycket och så.. men en fråga bara, jag har en kille eller ah vi är på G som sa att jag inte passar i det att jag borde förtunna det.. ska jag lixom göra som han säger eller följa mitt hjärta?

mvh

ElisabethB
2015-02-21 16:12
7

Om du vill ha ditt hår på ett sätt och han inte gillar det, så får han väl hel enkelt finna sig i att ditt hår är en del av dig och att du bestämmer över det?

Jag tycker att du ska ha ditt hår som du vill ha det!

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

[134643]
2015-02-21 16:12
5

Följa ditt hjärta! Om han inte kan acceptera ditt hår är det nog mycket annat han inte heller kommer acceptera.

JoannaLi
2015-02-21 16:13
7

Gör som du själv tycker, alltid. Tycker du om ditt hår så är det självklart att du ska behålla det! 

Om han börjar försöka förändra dig mycket, så är det ju en varningsklocka :)

tarantass
5

Följ ditt hjärta. Allt hos en annan människa faller en aldrig i smaken, men man måste respektera varandras integritet. Och sin egen, för vem skulle annars göra det?

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

MrLife
6

Jag tycker att om inte din kille tycker om dig för den du är… och hur du vill ha ditt hår, ska du inte ha honom.
Förlåt om det låter elakt, men… vem är det han älskar egentligen?
Dig eller ditt hår?

Myrra
2015-02-21 16:34
11

Säg åt honom att du inte tycker att han passar med sin frisyr heller,be honom raka bort det helt,  så får du se om det blir någon reaktion.

Jag skulle bli skitförbannad om min kille sa nåt så taskigt som han gjorde!