Revlon färgbomb 1002
Jag har rockat min ombre/sombre sedan i julas men tröttnade på att ha det så mörkt så idag har jag slingat det ljusare. Jag hade även i silverschampo för att bli av med de röda tonerna från ombren och det fungerade ganska bra. Håret är dock fortfarande lite åt det gula/guldiga hållet så jag har beställt hem en färgbomb i 1002 White platinum. Läste att den skulle vara jättebra och kan göra håret nästan silvrigt om man har i den länge. Stämmer det? Vore nämligen kul att testa i så fall 🙂 Oavsett hoppas jag på en askigare ton.
Sen låter jag luggen växa… Jag har haft lugg (både hellugg men främst snedlugg) hela livet i princip och jag har alltid haft snedbena. Nu testar jag nääästan mittbena och ingen lugg - stor förändring! 😃
Lägger nog upp före och efter-bilder sen. 👍
Har inte testat att ha i den superlänge, men när jag var blond hjälpte den definitivt till att ta ur gula toner bättre än mitt silverschampo i alla fall.
#1 Vad bra! För mitt silverschampo ska användas riktigt ofta (eller i längre tid) för att göra en större skillnad och det vill jag inte… 🤔 Hoppas jag får hem färgbomben imorgon då :)
Japp den är bra. Men om du vill ha något som ger stor skillnad snabbt rekommenderar jag Goldwell violet blond mousse. Men den sliter lite mer på håret.
#3 Ska kolla upp den, tack för tipset!
Är dock väldigt nöjd med min hårfärg som den är nu :) Ser väldigt naturligt ut, men färgbomben gjorde inte så stor skillnad faktiskt utan jag fick använda en liten "inpackning" med silverschampo efter för att få den tonen jag var ute efter. 🤔