Godkänt färgskyddande balsam!
Hej! Har hållit på med BM i ca 1.5 år nu! Skitbra tycker jag, min hårfärg håller längre (använder Manic Panic), mitt hår är mjukt å mysigt och det är mindre fett så jag behöver inte tvätta det mer en engång i veckan om ens det :P Jag är inte en sån som kommer ihåg alla dom där listorna på godkända produkter och alla säger ändå olika eller så är dom lite gamla så att produkterna inte finns längre så nu undrar jag om det finns nått Balsam som är för färgat hår? Alltså som ska bevara hårfärgen och lite repairing. Tro mig jag har kollat, har ibland satt mig ner på golvet i butikerna å läst igenom innehållsförteckningarna men vi har inte världens största utbud här i stan :/ har inte heller kollat med dyra frisörprodukter men om ni har tips på ett relativt billigt för typ under 150 så hojta :) Sen on a little sidenote, tips på produkter som får håret att växa? mitt hår växer redan väldigt fort men lite boost är ju alltid bra :P hur bra är det där priorin tex? :)
Tack för svar och ledsen för långt inlägg xD
Finns inga produkter som gör att håret växer fortare. De ändå är massage, din kort och hur du mår..
Kost
Jag använde Hairbell från Harmonylife, fick mitt hår att växa skitfort men det slet så på hårfärgen och torkade ur min hårbottnen så jag använde det bara tills det tog slut :)
Det håller bra, det gör det ju, men jag vill prova med colour protecting för då håller det säkert ännu bättre. Är lite fattig och Manic Panic är dyrt så jag färgar gärna så sällan jag kan :) men okej tack ska kolla på det med Glycerin!
Köp stargazer eller Directions istället det är hälften så billigt och exakt samma sak endå.
Nej gud nej, aldrig att jag köper stargazer igen, fan vilken dret xD Directions är okej, men det håller absolut inte lika länge eller täcker lika bra som Manic Panic :)
Tack!! Ska kolla på det :D
phc's rosa Balsam har jag för mig..