Hår
Hej!
Jag tycker det är tråkigt att det inte är så mycket aktivitet här. Jag kikade lite på artiklarna också och det är många artiklar som är lite "outdated".
Jag skriver detta som en välmenande liten knuff till medarbetarna bara. I alla fall jag tycker detta är en toppensida och skulle jättegärna ha den lite mer levande. Jag skulle vilja ha fler intressanta artiklar här till exempel! 🙂
/Surpan
Nu är inte jag en Medarbetare, men ge gärna konkreta förslag på vad en intressant artikel är enligt dig. Dessutom kanske du kan författa en artikel som sedan publiceras här om du har något intressant att dela med dig av.
#1 Smart! Ska nog knåpa ihop lite förslag! 🙂
/Surpan
Håller med dig, TS. Sällan man ser varken värd eller Medarbetare här på sajten och jag minns inte senast jag sett en ny artikel här inne. Tycker själv att det finns så mycket roligt man skulle kunna upplysa om i olika artiklar. 😃
Gillar också sajten och är glad över att den finns men det finns alltid rum för förbättring!
~mikkan
#3 Ja, jag älskar allt sånt här och har hållit på och exprimenterat i många år, och det finns ju så himla mycket man skulle kunna ha artiklar om! 🙂
/Surpan
#3 Du kunde skrivit själv och kollat om du kunde bli Sajtvärd när man kunde innan jag blev det. Jag har mina anledningar till att ha dragit mej tillbaks, som inte har med iFokus att göra. Jag har mailat om att sluta men det kan ändå ta ett tag och jag har redan tipsat om Surpan i så fall kanske kunde ta över, men det är inte upp till mej. Även om jag tycker att det hade räckt med att bara pma mej istället för en hel tråd.
Hur som helst, jag ska sluta, Surpan är just nu Medarbetare här tills vidare.
Mitt intresse för hår ska inte underskattas, jag är jätteintresserad av hår och allt med det, men det har hänt saker som gjort att jag inte kunnat vara så aktiv här så jag blir faktiskt lite ledsen av #3's tonläge i texten, när det kan finnas viktigare anledningar till varför man varit utloggad en period och det var faktiskt Surpan's meddelande till mej som fick mej att ta tag att maila iFokus.
MVH Emmeliie
https://www.youtube.com/user/e2326
Nu menade jag absolut ingenting illa gentemot dig och jag kan inte se att jag haft ett tråkigt tonläge i mitt tidigare inlägg.
Hade jag velat bli Sajtvärd här inne så hade jag nog skrivit till någon av killarna på iFokus om det när tiden var inne, nu har jag inte gjort det och det är på grund av noll intresse för att driva en sajt, jag menade inte att jag hade gjort ett bättre "jobb" själv. Tyckte bara att det var synd (som att man saknar både Medarbetare och Sajtvärd här inne) att man inte ser något av er under längre perioder.
Och ännu en gång, jag menade absolut ingenting illa med mitt inlägg #3 och absolut ingenting illa med detta heller….
~mikkan
#6 Okej, de lugnt, bra att du förklarade i alla fall. Men som sagt, personliga anledningar, plus att jag inte har full tillgång till internet på datorn så har lite probelm med att skriva här och brist på engagemang så bättre om någon som vill tar över istället
MVH Emmeliie
https://www.youtube.com/user/e2326