Hår iFokus

Hår

Etikettövrigt
Läst 1363 ggr
[nattilassi]
0

Rakat bebishår

Eftersom det förra inlägget tyvärr var fullt med påhopp så försöker jag nu igen! :) Jag tyckte att min bebiishår var väldigt fult så jag rakade bort det i somras, nu har det blivit typ grått där o jag vill att det som växa ut som vanligt igen (det var ca 2-3 cm långt) Hur lång tid tror ni det tar att få de o växa ut? Mitt hår växer ganska snabbt o jag har rätt långt hår :)

ChristineL
0

Nu har du ju ändrat storyn igen?

[nattilassi]
0

Jag skrev det bara kortfattat förra gången, snälla sluta hoppa på mig, jag rakade av bebishåret, gjort är gjort, snälla ge mig bara tips och fakta o sånt istället :/

ChristineL
0

Jag, och ingen annan heller, har hoppat på dig. Men vi behöver också fakta för att kunna hjälpa till.

Och fakta är att allas hår är olika.

Roze4235
0

Håller till 100% med Christine (#3).

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

[0123]
0

#0 Växer det inte 1 cm per månad? Jag har ju sånt på båda sidor av pannan litegrann men det växer ju aldrig ^^ men har du haft lång förut så borde det ju växa ut igen…det kanske växer 1mm per månad 😃 vem vet 🙂

Maria
0

Kan nån förklara vad bebishåret är för någonting?

/Maria

ChristineL
0

#6 - Dom fjunen man brukar ha i nacken eller vid tinningarna tex, alldeles vid hårfästet liksom. Det är ju riktigt hår men brukar inte riktigt vara med det övriga håret.

Maria
0

Aha🙂

/Maria