lila rött hår?
Visst kan du slänga i färgen men de kommer inte synas. Jag hade mörkbrunt hår ett tag och sen ville jag ha lila, då mer lila än de där är, och de syntes bara i solens glimmer. Annars såg de bara svartbrunt ut tyvärr
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
Du måste antagligen bleka det minst en gång innan helst två. Tänk på bara att lila hår inte är så fint när det tvättas ur eftersom det blir grått.
Om du har mörkbrunt hår måste du definitivt bleka. Visst, vissa Färger syns lite på oblekt hår ändå, men för att få en sån färg som på bilden måste man bleka. Dessutom stannar den lilla färg som väl fastnar inte kvar speciellt länge utan blekning heller. Då får man färga om oftare istället vilket innebär mer jobb (och mer pengar för man slösar mer färg.)
Jag själv har lila + blågrönt + rött hår just nu (min naturliga färg är också mörkbrun) och det jag märker är att när jag färgat så sätter sig färgen helt okej på utväxten också, men så fort jag tvättat håret en gång blir utväxten mörkbrun igen.
✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe
Du kanske ska bleka lite annars kanske de blir lila brunlila men väldigt snyggt färgval! :D