Nyklippt!
Idag fick jag fnatt på mitt hår. Det var egentligen inte jättelångt. Ner till rumpan. Men det är extremt tjockt, så jag får tovor mycket lätt. Så idag tröttnade jag helt och gav mamma saxen. Nu är det till axlarna! Superskönt! Inga mer tovor!
Skönt med befrielse! 🙂
Själv tänker jag inte klippa mig förrns till våren, men det hinner nog inte med att växa "ända" ner till gumpen. 😃
Skäggstråna kommer däremot säkerligen att friseras om x antal gånger.
Vad räknar du som långt då om det inte är långt ner till rumpan? Själav har jag aldrig haft längre än strax nedanför axlarna så jag hade nog sagt att ned till rumpan är riktigt långt! Men jag kan förstå att det måste kännas skänt att bli av med det långa om det bara var trassligt och jobbigt att sköta. :)
#2 Ja, vad jag sett hos många här inne så har många mycket längre :) Och så har jag vuxit upp med en vän som alltid haft mycket långt hår. Så visst har det varit långt, men jag har inte tyckt att det varit jättelångt. Ja, det är superskönt, ett drag med borsten, och sen är det klart!
#2 jättelångt är alltid 15-20 cm längre än vad man har 😉
Själv har jag just nedanför rumpan och tycker inte det är långt, långt är väl halvvägs nerför låren el så 😃
Jag är däremot inte avis på TS, jag ska ha kvar mitt hår.
l'm back
#4 Haha, ja spara det för tusan! 😃 Min depression tog överhand över mitt hår och förvandlade det till en flygande matta som inte gick att utreda, så jag fick nog. Jag får skaffa långt hår igen sen när jag har lite ork över ^^
#5 Själv tycker jag att långt hår är betydligt enklare än vad jag minns halvlångt var (det var ett bra tag sen det var kortare än midjan så jag kan inte lova att jag skulle känna så idag).
Några vridningar och en "instoppning" så är håret uppsatt tex.
Men då har jag inte haft jätteslitet (trots att jag i perioder inte brytt mig om mitt hår alls) så jag har väl haft tur.
l'm back
#6 Jag hade också ovanligt oslitet hår. Men jag tycker inte om att ha det uppsatt, och nu räcker det med ett drag med borsten :) om ens det!
Får vi se bild på nya håret då? 😃
/Surpan
#8 Njaaaa, jag är inte så mycket för bilder x) Jag har inte tagit bild på mig själv på i flera år :P Jag får fundera på det!
Hm, jag tycker mitt är långt och det är precis vid bh-bandet i ryggen, heh.. Happ.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!