revlon färgbomb
jag funderar på att köpa revlon nutri color creme-färgbomben men är lite osäker på om det finns någon färg som passar mig?
Jag har mörkbrunt hår, nästan så att det skiftar i svart och det är den nyansen jag vill behålla - tycker inte alls om när färgen börjar bli lite urtvättad och gå över till en ljusare mörkbrun så att säga.
Kan färgbomben nummer 411 passa mig? Är det någon som använt den? Och vad tyckte ni isåfall? :)
Känns onödigt ifall den inte ger någon effekt liksom, ifall färgbomben är för ljus i sig? Fanns ingen som hette tex. svartbrun så därför jag blev lite osäker :)
411 kommer funka jättebra för att få bort det där typiskt grådassiga som blir på urtvättat brunt hår, men jag vet inte om de kommer att kunna mörka upp det som du beskriver. Kan du slänga in en bild på ditt hår?
De har dock en produkt som heter 45 Days Color Care - där har de en färg som heter radient darks, undrar om det inte skulle kunna vara nått?
http://www.lyko.se/revlon/revlon-45-days-colorcare-radiant-darks
/Surpan
Hm.. jag tror nog att den bruna blir lite mjäkig i ditt hår faktiskt.. men den kan nog hjälpa mot gråa/dassiga toner som sagt. Nej jag hade satsat på shcampoo/balsamet jag länkade till. Ska nog själv testa det fast i en annan färg. 🙂
/Surpan