Hår iFokus

Hår

Etiketthårvård
Läst 1142 ggr
[Älskamig]
2014-11-23 18:18
0

Bed head?

Någon som har testat och/eller kör på schampoo/balsam "Bed head" ? Vilket i sådana fall? Pris? Jag funderar på att testa dem, men jag vill ju gärna att de luktar rätt mycket och såklart, gott. 😊

Tänkte att dem kanske finns i Ullared när jag åker dit och handlar.

The Idizen
2014-11-23 21:29
0

Följer. :)

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

The Fame
2014-11-24 16:13
0

Jag körde med Bed Head Elasticate Strenghtening i typ ett halvår innan jag gick över till Balsammetoden. Upplevde att jag fick ett väldigt torrt hår, att min hårbotten började klia, att i princip allt mitt hårs självfall försvann och att jag tappade väääääldigt mycket hår med det. Min syster har också använt Bed Head och upplevt ungefär samma saker.

Priset tror jag var 2200 isländska kronor per flaska, vilket motsvarar typ 140 svenska kr. Ångrar köpet.

[Älskamig]
2014-11-24 17:32
0

Åh vad tråkigt. Vet inte riktigt om man ska testa, för flaskorna jag sett, är ju galet stora . 🤫 Känns inte värt ifall dem då inte skulle vara bra. Funderar på att testa Aussie istället. Min kompis tycker det är toppen.

Louise.e.t
2014-11-24 21:29
0

Jag använde Bed Head Recovery (tror jag att det heter, det är dem blåa flaskorna) i ca 4 månader. Jag upplevde precis som #2 att min hårbotten började klia, blev väldigt torr i främre delen av håret (precis vid hårfästet) samt att mina lockar försvann som jag annars alltid har haft. Bytte till Tresemme för två månader sedan och sedan dess så har min torra hårbotten försvunnit samt att mitt självfall har kommit tillbaka. Betalade drygt 150 kr/flaska. Ångrar även mitt köp, inget jag kan rekommendera tyvärr :(

[Älskamig]
2014-11-25 16:59
0

#4: Gillar inte Tresemme, upplevde mitt hår som strävt och fett. Fick även en torr hårbotten av det.