Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 729 ggr
Heicco
0

hårfärg i nacken

Hejsan! Jag har färgat håret mörkbrunt i princip svart.. och ha fått massa färg i nacken.. och försökt med det ena och det andra men får inte bort det.. så nån som kan säga ungefär hur lång tid det tar innan färg far bort från huden..?

Cindy S
0

Gör en egen bodyscrubb av det du hittar i skafferiet och skrubba?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Heicco
0

#1 Jag har inte lagat egen bodyscrubb men använt en köpt.. jag är liksom på ett ställe där det inte är så farligt egentligen att jag är svart i nacken.. jag jobbar på en lastbåt.. men till helgen då jag kanske går iland i ibiza skulle det ju vara kul om det är borta..:p

Cederin
0

Det brukar försvinna av sig självt efter ett par dagar. Jag färgat håret blåsvart ungefär 20 gånger tidigare så jag baserar det på min egna erfarenhet :) Det du kan göra för att undvika det nästa gång är att smörja in huden med en fet salva/vax!

Medarbetare på Naglar och Hår

IceTee
0

Jag har ett ansiktsvatten från aco (det mot finnar) för att ta bort färg! Dock färgar jag med rött, men värt att testa med något ansiktsvatten du har! Kan ju inte skada :)

Medarbetare på Skor iFokus