Ny frisyr?
Jag kan inte riktigt bestämma mig om mitt hår! Ska klippa det imorgon och funderar på om man kanske ska ändå frisyr? Håret är jätte runt och flygigt och super rakt… Vill gärna behålla längd och inte behöva styla det hela tiden! Känns som den bästa frisyren är ingen va? Haha
Medarbetare på Skor iFokus
Jag skulle klippa en ganska rak lugg och topparna så de blir mer jämnlånga, då ser det mer ut som en frisyr, med minimal skötsel och fortfarande långt nog för att sätta upp.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Lugg kan jag inte ha, blir så rund i ansiktet då! Har försökt typ 5 gånger, men går tillbaka till snelugg direkt!
Ja, topparna ska bli rakare, de har inte klippts på 4-5 månader tror jag.. har haft tight med pengar
Du har inget runt ansikte. Tror faktiskt du skulle passa superbra i lugg och det är nog mer en vanesak, men det är ju ditt hår, inte mitt.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Nja, jag gillar inte riktigt mitt ansikte i lugg ändå, men jag är nog bara för självsäker. Hade jag dock haft tjockare hår, så luggen inte var så gles hela tiden hade jag nog skaffat, men nu delar den sig alltid på mitten 😕
Tror du skulle passa i lite mera "face framing"-lager, typ en lång snelugg med lite flikiga slingor runt ansiktet om du förstår hur jag menar! :) Då kan du både ha lugg när du känner för det eller lägga den bakom örat, pinna upp den eller ha det som du har nu. Fördelen med en sån klippning tycker jag är att man lättare kan få lite volym samt styla på många olika sätt :)
Jag håller med #5 (om jag har förstått beskrivningen korrekt). Jag tänker mig en ung Jennifer Aniston. Skitsnyggt om man har ett hår som är lugnt och inte lockar sig hur som helst :)
Typ såhär:
Edit: Kanske testa byta bena?
Blev att klippa ca 5 cm (var rätt slitet som sagt) och att bara jämna till det lite! Dock ska jag fundera på ett frisyr byte snart ändå, blev nästan lite lugg-sugen nu