Exentions
Jag är 10 år, och vill gärna ha exentions men har lite frågor.
Tycker ni att jag är för ung för det?
Hur mkt kostar det?
Jag bor i Luleå vet ni någon där som gör hårförlägningar annars ev någon i sth?
// Emsun
My blog javascript:nicTemp();
// Emilia

Sök på nätet på hårförlängning. Det finns otroligt många som gör det i Stockholm, men jag håller inte för otroligt att du kan hitta i Lule också. När du kontaktar någon frisering som gör det, kan du fråga om priser.
För ung är du väl egentligen inte, annat än att du är för ung för att själv få fatta beslut i ekonomiska angelägenheter. Du bör förankra idén hos dina föräldrar och i första hand fråga dem.
#1 Tack
Mer svar?
// Emilia
Tradera har väll. Wow när jag var tio var jag mest intresserad av leksaker men det är ju modernt att barn är förtjusta i att se vuxna ut så har inget att tala om. :P
#3 Ja, kan kolla där…
// Emilia
Man är väl egentligen aldrig för ung men jag tycker du skulle kunna använda pengarna till något annat vid den åldern. Om du ska ha vaxförlängningar så kostar det mellan 1500-6000 kr varannan till var tredje månad beroende på vem som gör dom.
Jag tycker nog att clips exentions. De sätter du själv i håret och kan ta ut hur du vill :)
Pretty wise //
Håller med #6 Jag tycker inte att du ska göra vanliga extensions, det är du nästan för liten för. Inte bara att det kan vara jobbigt att sköta, det är även sjukt dyrt. Hade extensions i ett år, bytte var tredje månad. Svindyrt och sjukt jobbigt att sköta.
Har stoppat i min exentions nu, kostade 4 900.
Är typ världens nöjdaste!😂Som tur betalade mamma😛
// Emilia
Vars gjorde du dem?
#9 kmr inte ihåg vad den hette, vrf undrar du?
// Emilia
Undrade bara ^^
shitt…4 900 för hår.. för det priset glömmer man väll inte så lätt bort vart man gjort det
Köpte själv en hårförlängning av märket StylebyHair som är 100% äkta remy hår. Jag har haft håret i ca 7 månader och ska gör en 3:e sättning snart. Känns fortfarande riktigt bra, fast jag har tvättat och missköt det. Kostade mig 1495:- för 100gr och kan varmt rekommenderat det. Dom sätter även hårförlängning och deras salong ligger i Stockholm.